تفاوت دو لغت fun و funny

fun و funny از کلمات شبیه به هم در زبان انگلیسی هستند .در بسیاری از مواقع بسیاری از زبان آموزان این دو کلمه را به یک معنی تفسیر می کنند. این اشتباه از رایج ترین اشتباهات افراد در به کار بردن این کلمات است. در ادامه مطلب به تعریف دقیق این دو کلمه پرداخته و با ارائه مثال تفاوت میان این دو کلمه را به خوبی بررسی می کنیم. برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

 

تفاوت میان لغات fun و funny را بدانید

 

تفاوت میان لغات fun و funny را بدانید

کلمه funny  به معنی خنده دار است. برای مثال  a funny book  یک کتاب خنده دار و عبارت به معنای    person   a funny  یک آدم خنده دار است.

کلمه fun  بیشتر با person  به کار برده می شود. fun person  معنی  فردی است که با او خوش می گذرد. برای مثال ali is a fun person  علی فردی است که با او خوش می گذرد.

همانطور که متوجه شده اید بین این دو کلمه تفاوت زیادی وجود دارد. کلمه funny  به معنی خنده دار است. اما کلمه fun  بیشتر با fun person  به کار برده شده و به معنی فردی است که با خوش می گذرد و معنی خنده دار بودن را ندارد. به طور کلی در بکارگیری از کلمات  شبیه به هم باید وقت زیادی را صرف کنید و با تمرین و تکرار و خواندن مثال های متعدد، مهارت خود را در تشخیص آن ها افزایش دهید. فراموش نکنید لازمه یک دانش، تمرین و تکرار بسیار است.

دیدگاهتان را بنویسید