کار جنرال در کانادا

افرادی که تازه به کانادا مهاجرت کرده اند و اقامت دائم کانادا را دارند، یا دانشجویانی که در کانادا اجازه دارند به مدت 20 ساعت در خارج از دانشگاه کار کنند، می توانند جهت جبران بخشی از هزینه های زندگی خود، کارهای جنرال یا عمومی انجام دهند. این کارها که در شهرهای بزرگ تر مانند ونکوور، تورنتو و مونترال بیشتر یافت می شوند، به افراد این امکان را می دهند که در ابتدای ورود خود به کانادا، هم درآمد کسب کنند و هم با محیط های کار در کانادا آشنا شوند و سابقه کار به دست آورند. بسیاری از این سوابق کاری در آینده برای فرد مفید واقع می شوند و می توانند شروع کننده زندگی حرفه ای و کاری ایشان در این کشور باشند. در ادامه مطالب بیشتری درباره کار جنرال در کانادا بیان خواهیم کرد. همراه ما باشید:

کار جنرال چیست؟

کار جنرال مشاغلی است که جهت استخدام در آن ها به یک تخصص خاص یا مدرک دانشگاهی نیازی نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد می ‌توانند در این دسته مشاغل استخدام شوند. مشاغلی که کار جنرال محسوب می شوند، طیف وسیعی از موقعیت‌ های شغلی را در بر می گیرند. این مشاغل در شاخه ‌هایی مانند نظافت، ساخت و ساز، محوطه‌ سازی و جابه جایی قرار می‌ گیرند.

یکی از مهم ترین نکات هنگام ثبت درخواست برای کار جنرال در کانادا، آگاهی از نرخ بیکاری و اطلاع از قوانینی است که دولت کانادا برای مهاجران خارجی، در نظر گرفته است. نرخ بیکاری یکی از مهم ترین شاخص‌ های اقتصادی بوده که بر اساس آن، شما می‌ توانید اطلاعات بسیاری به دست آورید؛ زیرا هر چه نرخ بیکاری یک کشور پایین ‌تر باشد، امنیت اقتصادی آن کشور به مراتب بیشتر خواهد بود و موقعیت ‌های شغلی فراوانی نیز برای جویندگان کار وجود خواهد داشت.

کانادا به عنوان یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای اقتصادی دنیا، دارای نرخ بیکاری 4.9% در سال 2022 است. شما می‌ توانید جهت اخذ ویزای کار کانادا، از طریق برنامه‌ هایی مثل آتلانتیک پایلوت، اکسپرس اینتری و جاب آفر اقدام کنید.

پیشنهاد ما : آموزش آنلاین زبان 

 

انواع کار جنرال در کانادا

  1. سر کارگر مغازه در کانادا

سر کارگر مغازه، بیشتر وظیفه نظارتی را بر عهده دارد. سختی کار این افراد، استخدام و آموزش درست کارگران جدید می باشد؛ زیرا باید از مسئولیت پذیری و ماهر بودن آن ها مطمئن شوند و در صورت هرگونه اشتباهی از جانب این افراد، صاحب مغازه سر کارگر را مسئول می داند. در این شغل ساماندهی، برنامه ریزی صحیح و کنترل عملیات مغازه، حرف اول را می زند. سر کارگر مغازه، نسبت به سایر کارهای جنرال در آمد بهتری داشته و در آمد شما سالیانه حدود 60 هزار دلار خواهد بود.

  1. سر کارگر خدمه

میانگین حقوق سر کارگر خدمه: حدود 45 هزار دلار در سال

وظایف اصلی: جهت انجام کار جنرال در کانادا سر کارگرهای خدمه، فعالیت ‌های کارگران مختلف را که مسئول یافتن خطوط آب و کنتورها هستند، بررسی می‌ کنند. اگر خطوط انتقال، کنتورها و همچنین تجهیزات دیگر به تعمیر یا نصب نیاز داشته باشند، هدایت و هماهنگی این کارها به عهده سر کارگر خدمه است. آن‌ ها باید به کارکنان خود آموزش دهند، برای آن ها تعیین تکلیف نمایند و برنامه ریزی خوب و مطمئنی در اختیارشان بگذارند. از طرفی دیگر، باید به کارگران ابلاغ کنند که دستورالعمل‌ های پروژه را رعایت نمایند.

  1. نگهبان

شغل نگهبانی نگهبانی از ساختمان است و وظایف متعددی مانند جارو کردن و تمیز کاری بر عهده او است.  اگر شما به عنوان نگهبان مشغول به کار شوید، انواع تجهیزات حفاظتی و نظافتی مربوط به این کار، در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا وظیفه خود را به درستی انجام دهید. میانگین حقوق یک نگهبان در کانادا، سالیانه در حدود ۲۵ هزار دلار تخمین زده شده است.

  1. کارگر جنرال

اول و مهم تر از همه، کارگران عمومی وظیفه مختلفی را جهت کمک به عملیات در کارهای ساختمانی انجام می دهند. علاوه بر این، آن ها به افراد حرفه ای در انجام فعالیت های کاری نیز کمک می کنند. اگر قصد دارید به عنوان یک کارگر عمومی به کانادا مهاجرت نمایید، حتما کد NOC کانادا را برای کارگر عمومی بدانید که آن کد 7612 است. فعالیت هایی که شما به عنوان کارگر عمومی باید انجام دهید شامل نگهداری ماشین آلات صنعتی و تعمیرات آن ها، تجهیزات تهویه مطبوع هوا، سرمایش و گرمایش می شود. همچنین شما ملزم به تعمیر و نگهداری وسایل حمل و نقل و تجهیزات سنگین، نصب و تعمیر کابل های برق و مخابرات نیز خواهید بود. کارگران عمومی در شرکت های تولیدی، شرکت های تاسیساتی و خدماتی مشغول به کار می شوند.

انواع کار جنرال در کانادا

  1. راننده لیفتراک در کانادا

کسانی که علاقمند به این کار هستند، می توانند در شرکت های مختلفی فعالیت داشته باشند و این مورد بر درآمد آن ها تاثیر مستقیمی دارد. با این وجود بررسی میزان درآمد و دانستن این مورد، یکی از مهم ترین موضوعات و همچنین تاثیرگذارترین موضوعات است. بررسی این مورد، کمک می کند تا درک بهتری نسبت به این موضوع داشته باشید. در کشور کانادا یک راننده لیفتراک می تواند به طور میانگین درآمدی حدود ۳۲۰۰۰ دلار در سال درآمد داشته باشد، البته مقدار درآمد او می تواند بر اساس مواردی مانند استان زندگی و تجربه کاری متفاوت باشد. این دو عامل می توانند موجب ایجاد تغییر ۱۵۰۰۰ تا ۵۲۰۰۰ دلاری در درآمد سالانه شوند. رانندگان لیفتراک تقریبا درآمدی حدود ۳۵۰۰۰ دلاری در سال دارند. این به معنای آن است که بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، بیشتر از این مقدار درآمد دارند.

شما باید بدانید که بخش عمده ای از کسانی که در این شغل، مشغول به کار هستند مدرک دانشگاهی ندارند؛ اما کسانی که موفق به گرفتن مدرک دیپلم شده اند، به طور متوسط حدودا ۴۵۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند. اما تجربه نیز می تواند سبب شود همچنان این درآمد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید : برای کار در کانادا چقدر زبان لازم است؟

  1. لوله کش

میانگین حقوق یک لوله کش حدود 52 هزار دلار در سال است.

لوله کش ها سیستم‌ های لوله کشی مورد استفاده جهت مصارف فاضلاب، زهکشی یا آب آشامیدنی را نصب می‌ کنند. آن‌ ها اطمینان حاصل می‌ نمایند که این سیستم‌ ها در کار جنرال در کانادا به خوبی عمل کنند. از طرفی دیگر نقشه ‌ها را تفسیر می‌ کنند و از مشخصات ساختمان نیز پیروی می‌ نمایند. برخی از وظایف دیگر آن‌ ها عبارتند از: نصب ماشین ظرفشویی، سیستم لوله کشی ساختمان و آبگرمکن.

  1. شغل نجاری در کانادا

کسانی که به عنوان نجار در کانادا مشغول به کار هستند، ساختارها و اجزایی که از جنس چوب، فولاد سبک، مواد شبیه به چوب و یک سری از مواد دیگری که با ساختار هم مشابه هستند را نصب، سپس نگهداری و تعمیر می نمایند و سایر فعالیت هایی از این قبیل را انجام می دهند.

افرادی که مشغول به کار نجاری در کانادا هستند، توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران نجاری و بخش های نگهداری کارخانجات، گیاهان و دیگر موسسه ها استخدام می شوند. با این حال، تعداد بسیار زیادی از افراد در این گروه شغلی به طور مستقل و خود اشتغال هم به فعالیت می پردازند.

 

وظایف اصلی یک کارگر عمومی

به عنوان مهاجری که می خواهد تحت عنوان یک کارگر جنرال به کانادا مهاجرت کند، نیاز به مدارکی دارید که نشان دهد به انجام وظیفه می ‌پردازید. اگر به عنوان یک کارگر عمومی به کانادا مهاجرت می کنید، ملزم به انجام وظایف زیر هستید:

  • جابه جایی تجهیزات، ابزار و سایر مواد میان مناطق کار
  • اتصال کابل های انتقال برق زیر زمینی، بالای سر و ارتباطات
  • کمک به سایر کارگران جهت تعمیر، نصب و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات صنعتی
  • ارائه پشتیبانی جهت نگهداری، تعمیر و نصب تجهیزات تهویه مطبوع و گرمایش برودتی
  • تعمیر، نصب و نگهداری آسانسور
  • نگهداری و تعمیر تجهیزات ثابت، توزیع و همچنین تولید برق
  • تعمیرات مکانیکی و الکتریکی بدنه هواپیما، راه آهن، کامیون ها، اتوبوس، موتور سیکلت و تجهیزات سنگین
  • تعمیر موتورهای کوچک، لوازم برقی و سایر تجهیزات مشابه

 

وظایف شغلی نجاری در کانادا

یک نجار جهت تعیین مشخصات و محاسبه، نقشه ها، نیازها، برنامه ها و طرح‌ ها و را می‌خواند و سپس تفسیر می‌ کند.

  • با استفاده از ابزار اندازه‌ گیری، طرح‌ ها را مطابق با کد ساختمان آماده می ‌کند.
  • مواد ساخته‌ شده از چوب، مواد جایگزین و شبیه به چوب، فولاد سبک و سایر مواد را اندازه می‌ کند، برش می‌زند، شکل می‌دهد، مونتاژ می ‌کند و سپس به هم وصل می ‌کند.
  • پایه‌ها را می‌سازد، تیرهای کف را نصب می‌کند، دیوارها و سیستم ‌های سقف را زیر کف قرار می‌دهد و برپا می‌ کند.
  • موارد تزئینی مانند پله ها، درها، قالب ‌ها و مواد یا اجسام سخت را نصب و اجرا می ‌کند.
  • مسکن و یا سایر سازه‌ های چوبی را در بیمارستان ها، کارخانه ‌ها، معادن، کارخانه‌ های صنعتی و سایر مؤسسات نگهداری، تعمیر و یا بازسازی می ‌کند.
  • بر عملکرد و همچنین نحوه کار کارآموزان و دیگر کارگران ساختمانی، نظارت می‌ نماید.
  • یک نجار امکان دارد که فاکتورهای فروش را تهیه و تنظیم کند و یا هزینه کارفرمای خود را محاسبه و اعلام نمایند.
  1. کارگر ساختمانی در کانادا

کارگران ساختمانی که به عنوان نیروی کار فنی ساختمان شناخته می شوند و فعالیت می کنند، به متخصصان فنی کمک می کنند. آن ها کارهای سطح پایین تری را در کارهای ساختمان، معادن سنگ و معادن سطحی انجام می دهند. این افراد معمولا می توانند در شرکت های ساختمانی، پیمانکاران نیروهای فنی و اپراتورهای معادن سطحی و معادن سنگ استخدام شوند و به فعالیت بپردازند.

وظایف اصلی یک کارگر عمومی

شرایط لازم جهت کار کارگران ساختمانی در کانادا

برخی از موارد و شرایطی که اصولا برای کار کارگران ساختمانی در کانادا لازم است عبارت است از:

امکان دارد تجربه کاری برای دستیاران فنی ساختمانی ضروری باشد. برخی از کارگران خطوط لوله، مانند اپراتورهای نصب و اتصال، معمولا به یک فصل تجربه در ساخت و ساز خطوط لوله، گاز و نفت نیاز دارند. راهنماهای سایت های ساختمانی باید گواهی کنترل ترافیک را اخذ کنند.

 

کارهای اپلیکیشنی در کانادا

اما تنها مشاغل جنرال مواردی که بیان کردیم نیستند و شامل کارهای دیگری نیز می شوند. برخی دیگر از این مشاغل، کارهای اپلیکیشنی هستند. به عبارتی دیگر شما با انجام این کارها self-employed خواهید بود. امروزه شما با برخی از اپلیکیشن های ایرانی مانند اسنپ و اسنپ فود سر و کار دارید و یا حداقل در مورد آن ها چیزهایی شنیده اید. همان طور که می دانید، مبنای کار این اپلیکیشن ها، خدمت رسانی به مردم می باشد. در کانادا نیز اپلیکیشن هایی مشابه و با هدف خدمات دهی به شهروندان وجود دارند. شما می توانید به در هر کدام یک از آن ها ثبت نام کرده و صاحب شغل شوید. برنامه ها و اپلیکیشن های معروف عبارتند از:

  • اپلیکیشن Instacart(shop)

کلیه شهروندان کانادایی با استفاده از اپلیکیشن shop، می توانند کالاهای مورد نیاز روزانه خود را از هایپر مارکت ها و مغازه های سبزی فروشی و میوه سفارش دهند. شما نیز می توانید به عنوان delivery سفارشات افراد را از مغازه ها خریداری کنید و سپس به دستشان برسانید.

  • اپلیکیشن Uber eats

شهروندان کانادا می توانند با استفاده از اپلیکیشن Uber eats، غذای دلخواه خود را، از رستوران مورد نظرشان سفارش دهند. شما می توانید به عنوان delivery، غذای مشتریان را از رستوران ها تحویل بگیرید و به دست مشتریان برسانید.

  • اپلیکیشن Uber Taxi

این اپلیکیشن، خدماتی را جهت جابه جایی مسافران ارائه می دهد. شما نیز این فرصت را دارید که به عنوان راننده در این اپلیکیشن مشغول به کار شوید.

  • اپلیکیشن Doordash

خدمات این برنامه نیز مانند اپلیکیشن Uber eats است.

 

مزایای کار در اپلیکیشن ها در مقایسه با سایر کارهای جنرال در کانادا

شما با کار در اپلیکیشن ها، برخلاف دیگر کارهای جنرال، کارفرما ندارید و این یکی از مزایای مهم به خصوص برای کسانی که علاقه ای به فرمانبرداری ندارند، محسوب می گردد. ساعت کاری یکی از دغدغه های مهم برای همه افراد محسوب می شود. مخصوصا در کشوری مثل کانادا که باید بسیار دقیق باشید و هیچ گونه تاخیر و یا اتلاف وقت در حین کار پذیرفته نمی شود. شما با داشتن این شغل، در هر ساعت از روز که موقعیت مناسبی دارید، می توانید برای مشتریان خود خدمات دهی انجام دهید.

مزایای کار در اپلیکیشن ها در مقایسه با سایر کارهای جنرال در کانادا

در کانادا، دادن انعام برخلاف ایران، امری ضروری است. اما مشتریان این کار را با میل خود انجام می دهند، اما این رسم در کشور کانادا به گونه ای است که امروزه اگر مشتریان انعام ندهند، برای آن ها اقدامی عجیب محسوب می شود. پس شما علاوه بر حقوق، در میزان درآمد ماهیانه خود می توانید روی انعام مشتریان نیز حساب باز کنید.

اگر شما بتوانید با گذشت زمان و همچنین کسب تجربه، ساعات پر ترافیک هر روز را تشخیص دهید، روزانه با ۸ الی ۱۰ ساعت کار در این اپلیکیشن ها، به راحتی می توانید هزینه زندگی خود را تامین کرده و از پس اندازهای خود، برای هزینه روزمره خرج نکنید. اگر بتوانید در شغل خود همیشه فعال و آماده باشید، شانس پذیرش سفارشات با قیمت های بالاتر برای شما بیش تر خواهد بود.

برخی از کارهای جنرال مانند بانکداری و یا صندوقدار مغازه ها، به گونه ای هستند که باید در طول ساعت کاری، مدام سر پا بایستید. آن ها به هیچ عنوان حق استراحت، به جزو زمان های کوتاه مدت یک ربعی و استراحتی به غیر از تایم ناهار ندارند. اما وجود کارهای اپلیکیشنی موجب شده است میزان فعالیت بدنی شما کمتر شود و بتوانید بیشتر استراحت کنید.

با توجه به شرایط زندگی، جسمی و یا روحی خود، می توانید هر کدام یک از کارهای معرفی شده را به طور موقت انجام دهید تا با گذشت زمان و همچنین کسب تخصص و مهارت در شرکت های کانادا، مشغول به کار شوید و درآمد بالایی کسب کنید. بهتر است بدانید که داشتن سوابق کاری در کارهای اپلیکیشنی تاثیر زیادی در رزومه جنرال ندارد. اما کار کردن در دیگر کارهای جنرال مانند نجاری، سرکارگر و نگهبانی تاثیر بهتری در رزومه افراد دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین ایالت های کانادا برای مهاجرت

توصیه ‌ها‌ی لازم جهت پیدا کردن کار جنرال در کانادا

به دلیل تنوع بالای کار جنرال در کانادا، می‌ توانید در زمینه ‌های مختلفی فعالیت نمایید. البته باید دقت داشته باشید که با توجه به شغل انتخابی، ایالت مورد نظر و خیلی از عوامل دیگر، مراحل استخدام در این مشاغل متفاوت است. اما به طور کلی برای این که بتوانید در این مشاغل استخدام شوید، بهتر است توصیه ‌های زیر را رعایت کنید:

  • در دبیرستان و همچنین دوره ‌هایی که در این مدارس برگزار می‌ شوند، شرکت کنید و بعد از فارغ التحصیلی، دیپلم معتبر (GED) دریافت نمایید.
  • مهارت ها و توانایی های شغلی خود را مطابق علم روز تغییر دهید.
  • قدرت فیزیکی، مهارت های فنی، مهارت‌‌ های ارتباطی و مهارت ‌‌های کار گروهی خود را بهبود دهید؛ زیرا این عوامل، جزء فاکتورهای بسیار موثر در روند پذیرفته ‌شدن شما، از جانب کارفرما هستند.
  • در زمینه‌ کاری که برای آن درخواست می ‌دهید، تجربه کاری لازم را کسب کنید. شما می ‌توانید با انجام کارهای مرتبط و داوطلبانه، تجربه‌ کاری خود را افزایش دهید. توجه کنید که کارهای داوطلبانه جزو سابقه کاری شما محسوب نمی شوند و تنها موجب رشد شخصیت کاری شما می‌ شوند.

گواهینامه ‌های مربوط به شغل مورد نظر خود را جمع آوری نمایید. برخی از این گواهینامه‌ ها عبارتند از گواهی انجمن ملی ایمنی و مدیر ساخت و ساز، یک رزومه مناسب و درخور برای کار جنرال در کانادا آماده کنید. سعی کنید با نگارش محترمانه و با استفاده از کلمات موثر رزومه‌ خود را بنویسید؛ زیرا کارفرمای شما، شما را براساس رزومه‌ ای که در دست دارید، قضاوت می کند. پس در تهیه رزومه خود، دقت بسیاری داشته باشید.

 

نکات مهم در نوشتن یک رزومه جنرال

  • اگر یک نام طولانی دارید، به هیچ وجه از آن نام برای معرفی خود استفاده نکنید. لازم نیست که حتما اسم نوشته شده در رزومه با پاسپورت شما مطابقت داشته باشد؛ بلکه شما می توانید برای تلفظ راحت اسم خود توسط کانادایی ها، از یک اسم کوتاه متناسب با اسمتان استفاده کنید.
  • برخلاف رزومه تخصصی، در رزومه جنرال نیازی نیست که اشاره زیادی به سوابق و مهارت های خود نمایید. بلکه هر چقدر خود را فردی معمولی جلوه دهید، پیشنهاد کار به شما بیشتر خواهد بود؛ زیرا اگر خود را انسان متخصص و با سابقه ای معرفی نمایید، امکان دارد کارفرما احتمال دهد که در بسیاری از شرایط با توجه به جایگاهتان به دستورات کارفرما توجهی نکنید. پس شما را برای کار انتخاب نخواهند کرد.
  • رزومه جنرال خود را به هیچ عنوان نباید طولانی بنویسید و ترجیحا یک رزومه تک صفحه ای با طراحی ساده باشد. در نوشتن رزومه توضیح انگیزه خود از کار کردن، در محل کار مورد نظر تاثیر زیادی دارد. به بیانی ساده تر شما می توانید با بیان مزایا و همچنین نکات مثبت محل کار، تمایل و انگیزه بیش از حد خود را جهت کار کردن نشان دهید.

نکات مهم در نوشتن یک رزومه جنرال

مزایای شغل جنرال

این شغل مزایای متعددی دارد که برخی از آن ها عبارت است از:

  1. بهترین راه و روش برای تقویت زبان انگلیسی است.
  2. نیازی به گذراندن دوره کالج یا هر دوره دیگری نیست.
  3. مدرک یا سرتیفیکیت لازم ندارد.
  4. تقریبا همیشه برای شغل جنرال کار هست.
  5. تنظیم زمان برای کار، دست خود شخص است.
  6. داشتن سابقه کار در کانادا مهم نیست.
  7. زبان انگلیسی در حد محاوره کمک می کند.
  8. معمولا کفایت می کند.
  9. بهترین روش برای تقویت زبان انگلیسی است.
  • حقوق آن برای تامین هزینه های اولیه کافی می باشد.
  • گاهی اوقات می تواند زمینه ساز شغل های حرفه ای تر، برای آینده شود.
  • شخص خیلی سریع می تواند با فرهنگ و رسومات کانادا آشنا شود.

 

معایب شغل جنرال

اما این شغل در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز هست که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شود:

  1. حقوقش پایین است و فقط کفاف هزینه های اولیه زندگی رو می دهد.
  2. حقوقش روزانه پرداخت می شود و امنیت شغلی ندارد.
  3. سابقه کاری محسوب نمی شود.
  4. این کارها در طبقه بندی کارهای نسبتا سخت که اغلب بدنی هم هستند قرار دارد. ممکن است روزهای اول طاقت فرسا باشد، البته به مرور زمان و با عادت کردن این مشکل از بین می رود.
  5. مزایایی مثل بازنشستگی، بیمه و درمان ندارد.

نکته: به هر حال، نکته بسیار مهمی‌ که باید در نظر داشت؛ این است که کارهای جنرال را نباید به مدت طولانی‌ انجام دهید؛ زیرا شما را از هدفتان دور می ‌کند.

 

درآمد کار جنرال در کانادا

کار جنرال یا به عبارت ساده تر کاری که نیاز به تخصص خاصی ندارد، معمولا گزینه مناسبی برای محصل ها در کشور کانادا است. دانشجویان می توانند با کار پاره وقت، تقریبا ساعتی 19 الی 22 دلار درآمد داشته باشند. آن ها برای انجام کار پاره وقت در زمان تحصیل، در هفته حدود 20 ساعت اجازه کار دارند. البته در حال حاضر قوانین کانادا اجازه کار تمام وقت را نیز  به دانشجویان می دهد.

حقوق و دریافتی بیشتر کارهای جنرال همان حقوق پایه مربوط به استان محل زندگی است و معمولا این حقوق وابسته به تمایل فرد، به صورت نقدی یا با چک پرداخت می شود. برای مثال از ابتدای سال ۲۰۱۸ و در استان انتاریو حقوق پایه هر فرد ساعتی ۱۴ دلار است.

 

درآمد کار جنرال در کانادا

کلام آخر

شما می توانید کارهای جنرال را در سراسر کانادا و در حوزه های مختلفی مانند کار در فروشگاه های بزرگ گرفته تا در انبارها، کارگاه ها، رستوران ها و کارخانه ها انجام دهید. حتی اگر افرادی که برای کار تازه به کانادا مهاجرت کرده اند، مهارت زیادی در زبان انگلیسی نداشته باشند، می توانند در شهرهایی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال برای کارفرماهای ایرانی، کار جنرال انجام دهند و درآمد کسب کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید