دو اصطلاح بسیار کاربردی برای مکالمه

اصطلاحات کاربردی- اسپیکینگ

تاریخ انتشار ویدئو: شهریور 98

[ultimate_icons align=”uavc-icons-center”][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][/ultimate_icons]

دو اصطلاح بسیار کاربردی برای مکالمه و اسپیکینگ

با ارائه ایمان مافی

 It cost a fortune🔸️

 It cost an arm and a leg🔸️

 

.It cost a fortune to get the car fixed
.the past form of COST is COST

شاید بتوان گفت مهم ترین حیطه زبان انگلیسی مربوط به مهارت گفتاری می شود. برای ماهر شدن در این حیطه لازم است تا با عبارات رایج آن آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه بمانید.

دو عبارت رایج در زبان انگلیسی

پیشنهاد ما : آموزش آنلاین آیلتس آرمانی 

دو عبارت رایج در زبان انگلیسی

در این قسمت قصد داریم درباره دو مورد از عبارت های رایج انگلیسی با معنای یکسان اما کاربردهای متفاوت صحبت کنیم. هر دوی این عبارات به معنای گران بودن یک چیز است. این عبارت ها شامل موارد زیر می شوند.

  • To cost a fortune : این عبارت یعنی فلان چیز خیلی گران است.
  • It cost me an arm and a leg: از این عبارت بیشتر برای تاکید کردن بر گران بودن یک چیز خریداری شده استفاده می شود.

برخی از افراد به اشتباه از این اصطلاحات به عنوان ضرب المثل یاد می کنند. حال آن که کاربرد ضرب المثل در زبان انگلیسی مانند زبان فارسی رایج نیست. برای یادگیری موارد بیشتر می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید