task achievement

 task achievement – تاریخ انتشار: بهار 98

[ultimate_icons align=”uavc-icons-center”][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][/ultimate_icons]

اهمیت

task achievement

در تسک دو رایتینگ آیلتس

با ارائه ایمان مافی

در فرایند رایتینگ بیشتر توجه افراد به گرامر و لغات است. اما از این مسائل مهمتری نیز وجود دارند. از میان آن ها می توان به task achievement اشاره کرد که شکل ساختاری جمله را تغییر می دهند. بر اساس بررسی هایی که بر روی رایتینگ های انجام شده، بسیاری از تسک ها مشکل داشته اند. در هر سوالی بخش های مختلفی وجود دارند که گاه برخی از آن ها نادیده گرفته می شوند. بنابراین می توان به اهمیت استفاده ازtask achievement ها مشخص می شود.

task achievement

مثالی برای اهمیت  task achievement

آیا می دانید چرا در شهرها جرم و جنایت بیشتر می شود؟ پاسخی که برخی افراد به این سوال می دهند، این است که فقر و کمبود امکانات افراد را به سوی بزه گرایش می دهد. اما این مسئله محدود به این موارد نمی شود. پس باید به گونه ای گسترده تر به بررسی این موضوع بپردازیم. پاسخی که به سوالات انگلیسی داده می شود نیز بسیاری از المان ها را در خود جای می دهد. هر المانی به طور موازی و مساوی در این خصوص بررسی می شوند. با بررسی تک تک این تسک ها از بخش achievement نمره ای از دست نخواهید داد و امتیاز رایتینگ شما نیز بهبود می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید