دیدگاه های درست و نادرست در مورد جملات حفظی در آیلتس

جملات حفظی و آزمون آیلتس

[ultimate_icons align=”uavc-icons-center”][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][/ultimate_icons]

دیدگاه های درست و نادرست

در مورد جملات حفظی در آزمون آیلتس

مشاهده این ویدئو می تواند به بهبود نمره آیلتس شما و همچنین تسهیل انتخاب مسیر صحیح برای مطالعه آزمون IELTS کمک شایان ذکری نماید.

یکی از سوالات جالبی که در خصوص جملات مورد نیاز در آزمون آیلتس مطرح می شود، استفاده از ابزارهایی به نام کانکتیو است. پیش تر از این کانکتیوها چندان مورد توجه داوطلبین آزمون آیلتس قرار نداشتند. اما این روزها توجه داوطلبین این آزمون به این کانکتیوها جلب شده و اغلب آن ها در تلاش هستند که این اصطلاحات حفظی را در هر جمله ای به کار ببرند. برخی از اصطلاحات در زبان انگلیسی به عنوان حفظی دسته بندی شده و برخی از آن ها برای حفظ کردن مورد استفاده قرار نمی گیرند.

 

دیدگاه های درست و نادرست در مورد جملات حفظی در آزمون آیلتس

خصوصیات اصطلاحات حفظی در زبان انگلیسی

یکی از شاخصه های مهم اصطلاحات حفظی، خلاصه کردن جملات است. با استفاده از آن ها جملات شما کوتاه تر بیان می شوند. کلمات و عبارات به کار رفته در این اصطلاحات کمی فراتر از درک داوطلبین ساده است. این لغات برای انگلیسی زبان ها بسیار خوب و کاربردی هستند. برخی از اصطلاحات کمی عجیب غریب بوده و فهم آن ها توسط افراد غیر انگلیسی زبان امکان پذیر نخواهد بود. یکی از مشخصه های این جملات، جامعیت در استفاده از آن ها است.

شما می توانید این اصطلاحات را فارغ از موضوع سوال و جملات خود به کار ببرید. مثلا وقتی از شما پرسیده می شود، نظرت درباره محیط زیست چیست؟ نظرت درباره نظریات علمی روانشناسی چیست و… به سادگی می توانید یک پاسخ عمومی به همه این پرسش ها بدهید، دانشمندان در سال های اخیر تحقیقات بسیار زیادی در خصوص این حوزه ها انجام داده اند.

 

معایب استفاده از اصطلاحات حفظی

در صورتی که این اصطلاحات بیش از اندازه در یک جمله به کار بروند، ارزش جملات شما را از بین می برند. شما نیازی به استفاده از برخی از این اصطلاحات در جملات ندارید. در صورتی که از حفظیات خود بیش از حد در جملات استفاده کنید، امتیاز مورد نیاز را به دست نمی آورید. برخی از ابزارهای بین المللی نیز بر استفاده از برخی جملات به صورت مداوم تاکید دارند. از میان آن ها می توان به some people blive that… هر یک از این جملات پیغام خود را می رسانند. این جملا  بر کیفیت رایتینگ و اسپیکینگ شما می افزایند. در خصوص استفاده از هر یک از این فریزها باید به اسکلت سازه جملات دقت داشته باشید. به طور مثال سر هر جمله از آن ها استفاده نکنید. با استفاده از آن ها جملات کوتاه تر می شوند.