معرفی On my way یک عبارت باحال و کاربردی

on my way home – تاریخ انتشار ویدئو: تیر 98

[ultimate_icons align=”uavc-icons-center”][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][single_icon icon=”Defaults-star” icon_size=”20″ icon_margin=”5″ icon_color=”#22a0d6″][/ultimate_icons]

یک عبارت باحال و کوچیک و کاربردی

On my way

با ارائه ایمان مافی

این عبارت معمولا در مکالمه های تلفنی کاربرد داره.☎️
مثال های بیشتر:

.Ben will be on his way to Denmark tonight🔸️

.I should be on my way now.  = I should leave🔸️

باهاش می تونید در کامنت ها جمله بسازید؟

On my way یکی از عبارات مهمی است که در اسپیکینگ و رایتینگ های آیلتس به درد شما می خورد. این فریز ساده در بسیاری از کاربردهای روزانه در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که از این فریز استفاده نکنید، به کار بردن عباراتی مانند when i was going و… به این ترتیب انتخاب عبارات مناسب در هر جمله، کمی مشکل خواهد شد.

مزایای استفاده از فریز on my way

مزایای استفاده از فریز on my way

استفاده از این فریز جملات شما را کوتاه تر می کند. با وجود آن ها استفاده از حروف اضافه به شدت در جملات کاهش می یابد. این فریز ساختار جمله را از نظر نگارشی زیباتر می کند. به کار بردن آن نیاز به استفاده از to در جملات را نیز به حداقل می رساند. می توان گفت استفاده از آن ها اسپیکینگ و رایتینگ ما را در آیلتس تقویت کرده و به مکالمه زبان انگلیسی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید