دوره گرامر مجموعه زبان آرمانی

به نام خدا

دوره گرامر مجموعه زبان آرمانی

گرداوری شده توسط مجموعه آرمانی

دوره ایی فوق العاده مفید و کاربردی برای زبان آموزانی که می خواهند خود را برای آزمون های بین المللی مثل آزمون آیلتس و تافل آماده کنند. تاکید این دوره بر روی نکات بسیار مهم و ایرادات رایج زبان آموزان (حتی در سطوح بسیار بالا) می باشد به نحوی که با مطالعه این دوره به جرات می توان گفت بخش اعظمی از مشکلات گرامر انگیسی شما حل خواهد شد.

 

دوره گرامر زبان آرمانی شامل چه بخش هایی می شود؟

این دوره گرامر ضروری مورد نیاز برای شروع دوره های آموزش آیلتس آرمانی را پوشش می دهد. گرامر صحیح، بسیار حیاتی و مهم برای موفقیت در بخش اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس خواهد بود. این مباحث شامل موارد زیر می شوند.

  • مبحث زمان ها (tenses): یکی از مهمترین بخش های گرامر که اغلب اوقات نادیده گرفته می شود و تعداد زیادی از زبان آموزان بیشتر به سمت گرامر های پیشرفته می روند و مقدار زیادی از نمره در این قسمت از دست می دهند. اگر فکر می کنید در این قسمت مشکلی ندارید کافیست جلسه اول دوره گرامر را مطالعه کنید تا با اشتباهات رایج زبان آموزان در این بخش آشنا شوید.
  • گرامر جملات مجهول: اولین بخش گرامر پیشرفته و از اساسی ترین مشکلات زبان آموزان که در کلاس های مختلف بارها آموزش داده می شود، اما باز هم تعداد زیادی از زبان آموزان در استفاده از آن دچار مشکل هستند.
  • گرامر نقل قول غیر مستقیم: یکی از گرامر های کاربردی مخصوصا برای اسپیکینگ آیلتس و بخش نامه نویسی تسک یک رایتینگ آیلتس که در صورتی که به درستی و به موقع از آن استفاده کنید می توانید نمره بسیار خوبی در بخش گرامر کسب کنید.
  • جملات شرطی: گرامری که استفاده صحیح آن در رایتینگ آیلتس و تافل می تواند تاثیر بسیار مثبتی در گرفتن نمرات بالا و می تواند کمک شایانی به زبان آموزانی که نمره هفت آیلتس به بالا را می خواهند کند.

برای مشاهده دمو رایگان دوره گرامر اینجا کلیک کنید.

 

در کنار تمام درس ها شما به صد ها تمرین دسترسی خواهید داشت که  کمک شایانی به عمق بخشی به پروسه آموزش زبان شما می کند. علاوه بر تمرین های سیستمی هر درس حاوی یک تکلیف خواهد بود و پاسخ شما توسط تیم اساتید آنالیز و بررسی خواهد شد و ایرادات شما گرفته خواهد شد.

زمان مورد نیاز برای مطالعه دوره چقدر است؟

زمان حدودی مورد نیاز مطالعه کل دوره ده ساعت می باشد که شامل بخش های درسی، بیش از 400 تمرین سیستمی و 5 تکلیف ارسالی است.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای زبان آموزانی که می خواهد بصورت فشرده گرامر خود را تقویت کنند ایده آل می باشد. همچنین کسانی که می خواهند شروعی با اعتماد به نفس داشته باشند از این دوره بسیار بهره خواهند برد.

سطح مورد نیاز برای شروع این دوره چیست؟

اگر سطح زبان شما در حال حاضر حدود نمره 5 آیلتس است می توانید مطالعه این دوره را شروع کنید.

سطح من حدود 6 یا 6.5 است آیا باز هم برای من مفید خواهد بود؟

حتی اگر نمره شما، نمره هفت آیلتس نیز باشید این دوره می تواند کاملا کاربردی باشد زیرا این دوره تاکید ویژه ایی بر اشتباهات رایج دارد و قطعا می تواند علاوه بر آموزش گرامر مورد نیاز آیلتس جنبه مرور و رفع اشکال نیز داشته باشد. شاید باور اینکه بسیاری از زبان آموزان حتی در نمرات بالا نمره زیادی به دلیل اشتباهات گرامری از دست می دهند سخت باشد، این دوره برای اینگونه افراد می تواند فوق العاده کاربردی باشد و ایرادات پنهان ایشان را برطرف کند.

ویژگی های دوره گرامر زبان آرمانی:

  • یادگیری تمام بخش های ضروری آیلتس
  • آشنایی با اشکالات رایج و نحوه برطرف کردن آن ها
  • نحوه تدریس منحصر به فرد ایمان مافی
  • شفافیت و درک آسان مطالب آموزشی
  • بیش از چهارصد تمرین سیستمی و پنج تکلیف نوشتاری که توسط اساتید تصحیح می شوند
  • قابلیت پرسیدن سوال در طول درس در هر لحظه از طریق سیستم تیکتینگ

کلام آخر:

برای شروعی قدرتمند، دوره گرامر آیلتس مرکز زبان آرمانی با تدریس منحصر به فرد ایمان مافی، می تواند کمک بسزایی در مسیر پیشرفت داشته باشد. شما می توانید با مشاهده دمو رایگان دوره گرامر خودتان از کیفیت بی نظیر دوره ها اطمینان حاصل کنید.

برای مشاهده ویدیو معرفی این دوره توسط استاد دوره، ایمان مافی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید