10 منبع مفید IELTS reading آکادمیک

آزمون IELTS شاید گسترده ترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی باشد. سالانه بیش از 2.5 میلیون نفر از سراسر جهان در این آزمون شرکت می کنند. آیلتس توسط دانشگاه ها، شرکت ها، نهادهای حرفه ای مانند GMC و NMC، مقامات مهاجرت و موسسات دولتی در سراسر جهان به عنوان معیاری برای سنجش توانایی زبان انگلیسی به رسمیت شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نکات و ترفندهای برتر برای شرکت در آزمون IELTS

مقاله IELTS reading

مقاله reading آزمون آیلتس آکادمیک مقاله سختی است. شما باید 3 متن دانشگاهی برگرفته از مجلات، گزارش ها و مقالات را بخوانید و در مدت 1 ساعت به 40 سوال مربوط به آنها پاسخ دهید. متون طولانی هستند . هر کدام حدود 2000 کلمه. این بدان معناست که شما باید توانایی درک سریع نکات اصلی و همچنین توانایی یافتن پاسخ سوالات را بدون خواندن تک تک کلمات ایجاد کنید.

 

کاری که باید انجام دهید…

دایره لغات خود را بخصوص در مورد موضوعات کلیدی IELTS مانند کار، تحصیل، گرایش های اجتماعی، رسانه های جمعی، سفر و گردشگری و محیط زیست توسعه دهید.

درک خود از زبان انگلیسی پیچیده را بهبود بخشید تا بتوانید به سرعت ایده ها و استدلال های پیچیده را دنبال کنید. شما باید ببینید که چگونه ایده‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند – در جملات، بین جمله‌ها و بین پاراگراف‌ها.

پاسخ دادن به سوالات سبک IELTS را تمرین کنید تا به آنها عادت کنید – روی مقالات تست تمرینی کار کنید  یا از معلم خود راهنمایی بگیرید.

بیشتر بخوانید: آموزش آنلاین زبان

 

به عنوان بخشی از این، خواندن بسیار مهم است!!

بهترین تمرین از بین همه اینها، خواندن ساده است. وقتی به خواندن مقاله از روزنامه ها و مجلات عادت کنید، در خود آزمون با مقالات طولانی مشکلات کمتری خواهید داشت.

برای درک سریع، خواندن را تمرین کنید، سپس به دنبال حقایق خاص و ارقام مورد علاقه باشید. در حین انجام کلمات و عبارات جدید یادداشت برداری کنید.

به عنوان نقطه شروع، ما فهرستی از 10 منبع مفید خواندن و وب سایت را گردآوری کرده ایم که ممکن است به شما کمک کند مهارت های خواندن خود را در خانه تمرین کنید.

به عنوان نقطه شروع، ما فهرستی از 10 وب سایت و منابع مفید reading را گردآوری کرده ایم که ممکن است به شما کمک کند مهارت های reading خود را در خانه تمرین کنید. از آنجایی که آنها طیف بسیار گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، بنابراین برای آزمون آیلتس بسیار مفید هستند.

Business magazine

BBC News

The Economist

New Scientist

National Geographic

Social News Daily

The Scientist

History News Network

BBC UK

Funny Short Stories

دیدگاهتان را بنویسید