مقالات مفید IELTS reading

منابع IELTS reading

بسیاری از داوطلبان برای آمادگی در آزمون آیلتس به منابع معتبری نیاز دارند. بنابراین، ما فهرستی از این منابع را برای کمک به شما تهیه کرده ایم.

علاوه بر انجام تمرین‌هایی از تست‌های تمرینی reading از سری Cambridge IELTS، آزمون‌های واقعی IELTS reading (جلد 1 تا 4)، راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس و غیره، می توانید از روزنامه ها و مجلات انگلیسی به عنوان منابع مفید برای بهبود مهارت های عمومی انگلیسی و reading آیلتس خود استفاده کنید.

 

بهترین مقالات برای IELTS reading

در زیر لیستی از مجلات و روزنامه های الکترونیکی وجود دارد که باید از آنها برای توسعه عادت خواندن انگلیسی خود و بهبود مهارت های IELTS reading استفاده کنید. در واقع، تعداد زیادی از مقالات reading آیلتس در این وب سایت ها انتخاب شده اند تا آزمون های reading آیلتس واقعی شما را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: آموش آنلاین زبان 

 

اخبار عمومی

مقالات خبری یکی از منابعی هستند که از آن قسمت های IELTS reading گرفته شده است.

 

BBC News

ارائه آخرین اخبار در تمام گوشه و کنار جهان! موضوعات مختلفی در بخش اخبار BBC و BBC Learning English برای زبان آموزان انگلیسی برای بهبود هر 4 مهارت انگلیسی (listening، reading، writing، speaking) وجود دارد.

 

CNN News

با آخرین اخبار و اخبار فوری تقریباً در تمام نقاط جهان در مورد هر زمینه ای مانند سرگرمی، آموزش، سیاست، علم، مسافرت، سلامت و غیره همراه باشید.

 

Washington Post

اخبار فوری و تجزیه و تحلیل در مورد سیاست، تجارت، اخبار ملی جهان، سرگرمی و غیره.

 

The Wall Street Journal

پوشش آنلاین WSJ از اخبار فوری و عناوین جاری از ایالات متحده و سراسر جهان.

 

مطالب خواندنی برایIELTS  در زمینه جغرافیا، محیط زیست، سفر، فرهنگ و تاریخ

 

National Geographic

یکی از محبوب ترین منابع معتبر برای مطالب IELTS reading در مورد محیط زیست با هزاران مقاله در مورد جغرافیا، تاریخ، محیط زیست، حیوانات، سفر، فرهنگ و ماجراجویی که موضوعات مشترک برای IELTSreading آکادمیک و جنرال می باشند.

 

مطالب خواندنی برای برایIELTS  در مورد سیاست، اقتصاد، تجارت

 

Business Insider

یک وبسایت تجاری با رشد سریع با عمودهای عمیق مالی، رسانه ای، فناوری و سایر صنایع. این وبسایت که در سال 2007 راه اندازی شد، اکنون بزرگترین وبسایتی است که وجود دارد.

بیشتر بخوانید: برخورد با کلمات ناشناخته

The Economist

یک منبع رایج برای reading آیلتس. اکونومیست دیدگاه ها و نظرات معتبر در مورد اخبار بین المللی، تجارت، امور مالی، سیاست و روابط بین آنها را ارائه می دهد. بسیاری از مقالات در آزمون های آیلتس از این مجله استخراج شده است. علاوه بر این، یک صفحه مناظره برای شما زبان آموزان آیلتس نیز دارد تا نظرات خود را بیان کنید.

 

مطالب خواندنی برای IELTS در علم و فناوری

علم و فناوری یکی از رایج ترین و دشوارترین موضوعات در IELTS reading آکادمیک است. این نوع reading شامل بسیاری از اصطلاحات فنی است. بنابراین، شما باید زمان بیشتری را صرف مطالعه مجلات زیر کنید.

 

New Scientist

این یک مجله علمی بین المللی از کشور انگلستان است که دارای مقالات کوتاه فراوانی در مورد علم است که همه آنها برای سطح دانش آموزان نسبتاً آسان هستند.

 

Nature

یک مجله بین المللی با تحقیقات بدیع و پیشگامانه که همه رشته های علمی را در بر می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید