معرفی ۵ اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

 معرفی ۵ اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی، یک کار زمان‌بر و شاید کسل‌کننده باشد. اما اگر از منابع باکیفیت و مناسب استفاده کنید این کار می‌تواند به یک کار جذاب و سرگرم‌کننده تبدیل شود. زبان انگلیسی برخلاف زبان‌هایی مانند چینی و لهستانی که جزو زبان‌های سخت دنیا هستند، در دسته زبان‌های متوسط و حتی آسان قرار می‌گیرد. برای یادگیری این زبان ساده و البته مهم دنیا شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید. در اینجا قصد داریم پنج نمونه از مهم‌ترین این اپلیکیشن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفاً تا مثل همیشه با ما همراه باشید.

معرفی ۵ اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی

 معرفی پنج اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که به شما عزیزان در آموزش زبان انگلیسی کمک می‌کنند. ما در این قسمت قصد داریم پنج نمونه از این اپ‌ها را به شما معرفی کنیم.

 ۱. اپلیکیشن Word up

این اپ با مثال‌های سرگرم‌کننده و جذاب از جملات معروف، آهنگ و فیلم‌ها به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی کلمه‌های انگلیسی را به‌صورت عمیق یاد بگیرید. باید بیان کنیم word up شبیه هیچ‌کدام از برنامه‌هایی نیست که شما از قبل با آن‌ها آشنا شده‌اید.

یادگیری و به ذهن سپردن تمام کلمات انگلیسی امری سخت و گاهی وقت‌ها نشدنی است. اما چه حس متفاوتی خواهید داشت اگر نسبت به دیگران کلمات بیشتری را بدانید و با آن‌ها آشنایی داشته باشید؟ باید بیان کنیم که کار اپ Word up، یادگیری و گسترش دایره لغات زبان شما است. این اپ می‌تواند کلماتی که شما نمی‌شناسید را شناسایی کرده و به شما روش‌ها و ابزارهایی را برای یادگیری بیشتر معرفی می‌کند.

 ۲. اپلیکیشن News in levels

اگر برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس شرکت کرده باشید، ممکن است یکی از تکالیف شما بردن تکه‌ای از اخبار ساده انگلیسی به کلاس بوده باشد یا شاید دوست دارید در هر سطحی از زبان انگلیسی که هستید، جدیدترین اخبار جهان را بخوانید. به همین منظور اپلیکیشن News in levels را به شما معرفی می‌کنیم. این اپ قابلیت نصب روی اندروید و iso را دارد. هنگامی که شما این اپلیکیشن را نصب کنید، با سه قسمت اصلی روبه‌رو می‌شوید. این سه قسمت عبارت‌اند از:

Recent

Ategories

Most viewed

البته لازم است بیان کنیم که قبل از انجام هر کاری در قسمت Test your English سطح زبان خود را تعیین کنید. این قسمت شامل تست واژگان است. در این قسمت بیست تصویر به شما نشان داده می‌شود که باید واژه‌هایی که مربوط این تصاویر هستند را مشخص کنید. پس از انجام تست‌ها و مشخص کردن سطح خود می‌توانید به قسمت Recent بروید. در این قسمت اخبار به شش گروه سرگرمی، طبیعت، تاریخی، ورزشی و… تقسیم‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید یکی از این دسته را انتخاب کنید و اخبار انگلیسی موردعلاقه خود را مطالعه کنید.

 

بیشتر بخوانید : 8 نکته برای مطالعه زبان انگلیسی

 

 ۳. اپلیکیشن BBC learning English

اگر قصد دارید زبان انگلیسی خود را به‌روز نگه دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن BBC learning است؛ زیرا این اپ تمام سخنرانان و دروس موردعلاقه خود را برای استفاده راحت‌تر شما در یک بسته جمع‌آوری کرده است. در واقع این اپ یکی از محبوب‌ترین اپ‌های آموزش زبان انگلیسی در جهان به شمار می‌آید که بیش از ۷۵ سال به میلیون‌ها افراد کمک کرده است تا انگلیسی را بهتر یاد بگیرند.

بنابراین اگر قصد دارید گرامر خود را تقویت کنید و انگلیسی خودتان را از طریق داستان‌های موضوعی توسعه بدهید و یا از جدیدترین لغات برای مکالمات روزانه خود استفاده کنید، استفاده از این اپلیکیشن BBC Learning را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اپلیکیشن BBC learning English ۴. اپلیکیشن Cast box

دوست دارید به یک مجموعه وسیع از فایل‌های موسیقی و صوتی دسترسی داشته باشید؟ دوست دارید برای تقویت زبان انگلیسی خود از پادکست‌ها خوب استفاده کنید؟ برای رسیدن به این منظور ما استفاده از اپلیکیشن Cast box را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با نصب این اپ می‌توانید به تمام پادکست‌های مفید برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، اپلیکیشن Cast box خدمات جالب و مفید دیگری را نیز به شما ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات شامل موارد زیر می‌شود.

  1. شما می‌توانید فایل‌ها را به‌صورت آفلاین ذخیره‌سازی نموده و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. این ویژگی یکی از مهم‌ترین امکانات این اپلیکیشن به‌حساب می‌آید.
  2. دسته‌بندی کردن موضوع پادکست‌ها
  3. ساختن پلی لیست
  4. به‌روزرسانی و اضافه شدن قسمت‌های جدید آن هم به‌صورت مستمر
  5. حالت مخصوص برای رانندگی برای کنترل بهتر شما در هنگام رانندگی

 ۵. اپلیکیشن natural reader

اپلیکیشن Natural Reader در واقع یک برنامه تبدیل متن به گفتار است. شما با این اپ می‌توانید متن، صفحه‌های وب، PDF و کتاب‌های الکترونیکی را با صدای بلند برای خودتان بخوانید و پخش کنید. اپلیکیشن NaturalReader را می‌توان به‌عنوان یک برنامه عالی برای خوانندگان به‌حساب آورد. افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند، می‌توانند از این اپلیکیشن به‌راحتی استفاده کنند.

اپلیکیشن NaturalReader به شما کمک می‌کند تا هنگام پیاده‌روی یا انجام کارهای منزل خود و… متن‌های انگلیسی خود را گوش دهید و با انجام این کار باعث تقویت زبان انگلیسی خود شوید. علاوه بر همه این موارد، شما می‌توانید با استفاده از این اپ تلفظ کلماتی که نمی‌دانید را به‌راحتی از طریق این برنامه یاد بگیرید و از این طریق خواندن خود را تقویت کنید.

اپلیکیشن natural readerسخن پایانی

یادگیری زبان انگلیسی یک کار زمان‌بر است. گاهی وقت‌ها این کار به یک کار کسل‌کننده تبدیل می‌شود، ولی اگر شما از برنامه و منابع مناسب برای یادگیری زبان استفاده کنید، یادگیری زبان به یک کار لذت‌بخش برای شما تبدیل خواهد شد. در این مقاله به معرفی پنج اپلیکیشن که می‌تواند به شما عزیزان در یادگیری آسان‌تر زبان انگلیسی کمک کند، پرداختیم. با دانلود هر یک از این اپ‌ها آن هم متناسب باسلیقه و نیازی که دارید، می‌توانید در تقویت این زبان فراگیر دنیا تلاش کنید

دیدگاهتان را بنویسید