لیست دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه

فرانسه دارای دانشگاه‌های بسیار متعددی در انواع رشته‌های علمی است. برای آن دسته از افراد که به زبان فرانسوی تسلط ندارند، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های این کشور وجود دارد. فرانسه مانند سایر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا همواره در تلاش است تا اکثر دانشجویان بین‌المللی را از سراسر جهان به خود جذب کند؛ بنابراین این امر موجب شده است تا بیشتر دانشگاه‌ها تعداد دوره‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند را به طور چشمگیری افرایش دهند. در ادامه قصد داریم به بررسی برترین دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه بپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 

 تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه

برای مهاجرت و ادامه تحصیل در هر کشوری، یادگیری زبان آن کشور لازم است. اگر قصد ادامه تحصیل در کشور فرانسه را دارید، باید اقدامات لازم را جهت اخذ مدرک دیپلم زبان فرانسه انجام دهید. در حال حاضر اغلب افرادی که قصد تحصیل در فرانسه را دارند، زبان این کشور را یاد ندارند؛ اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ زیرا دانشگاه‌های انگلیسی زبان این کشور از تمامی دانشجویان بین‌المللی که قصد آموختن زبان را دارند، استقبال می‌کنند.

گرچه نمی‌توان تعداد دقیق دانشگاه‌های فرانسه را ارائه داد، اما با اطمینان کامل می‌توان گفت برنامه تحصیلی بسیار متعددی در دانشگاه‌های فرانسه به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. این برنامه‌ها کلیه سطوح تحصیلات دانشگاهی را تحت پوشش قرار می‌دهند. در واقع در دانشگاه‌های فرانسه برنامه‌های درسی متنوعی تدریس می‌شود که هر روز تعداد این رشته‌ها افزایش می‌یابد.

به‌طورکلی می‌توان گفت در دانشگاه‌های فرانسه، درصد زیادی از دوره‌های تحصیلی به‌صورت کامل به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شوند. به‌عنوان‌مثال در سطح کارشناسی ارشد، درصد زیادی از دروس در رشته‌های علوم بهداشت، تجارت و مدیریت، محیط‌زیست، مهندسی، فناوری و علوم به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

فرانسه به دلیل برخورداری از بهترین دانشگاه‌ها با شهریه مقرون‌به‌صرفه و همچنین تحصیلات باکیفیت، یک گزینه مناسب و ایده‌آل برای دانشجویان بین‌المللی به شمار می‌آید. به‌طورکلی می‌توان گفت تحصیلات ارائه‌شده شده در این دانشگاه‌ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. هنگام انتخاب رشته برای تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه، نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. از جمله این نکات مهم می‌توان به انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب محل تحصیل و انتخاب گزینه‌های مسکن اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش آنلاین زیان

 شرایط تحصیل در دانشگاه‌های فرانسه به زبان انگلیسی

فرانسه از لحاظ فرهنگ و هنر، یکی از معروف‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. این کشور دارای بالاترین سطح سیستم آموزشی است که دانشگاه‌های آن از اهمیت و اعتبار جهانی برخوردار هستند. علاوه بر این به دلیل سطح آموزشی باکیفیت و پیشرفت‌های علمی به یکی از کشورهای پیشرفته و قدرتمند تبدیل شده است. از جمله مهم‌ترین دلایل مهاجرت تحصیلی متقاضیان به کشور فرانسه می‌توان به امنیت اجتماعی، بالابودن کیفیت آموزشی، اعتبار بالای مدارک صادر شده توسط دانشگاه‌ها، بالابودن سطح رفاه، قرارگرفتن دانشگاه‌های فرانسه در لیست برترین دانشگاه‌های دنیا و… اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد، دانشگاه‌های فرانسه به دلیل برخورداری از رتبه‌های جهانی و هزینه‌های تحصیل ناچیز محبوبیت زیادی در بین دانشجویان بین‌المللی دارند. متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه بایستی مدرک تسلط به زبان انگلیسی را ارائه دهند. در واقع برای ورود به دانشگاه موردنظر، حداقل نمره زبان انگلیسی بسته به نوع دانشگاه انتخابی و نوع دوره متفاوت خواهد بود؛ بنابراین بهتر است برای جمع‌آوری مدارک موردنیاز جهت تحصیل در فرانسه، با مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه از حداقل نمره زبان و شرایط تحصیل مطلع شوید.

به‌طورکلی دانشجویانی که اقدامات لازم را برای ادامه تحصیل در فرانسه انجام می‌دهند، تحت هیچ شرایطی نباید از تحصیل دوره‌های آموزشی زبان این کشور غافل شوند. هنگام تحصیل در فرانسه برای برقراری ارتباط با مردمان این کشور، یادگیری زبان فرانسوی بسیار حائز اهمیت است.

 

 بهترین دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه

فرانسه به‌عنوان یکی از کشورهای اروپایی غیرانگلیسی‌زبان شناخته می‌شود که در بیشتر دانشگاه‌های خود برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی را ارائه می‌دهد. دانشگاه‌های دولتی فرانسه بهترین و مناسب‌ترین مؤسسات در اروپا به‌حساب می‌آیند؛ زیرا این دانشگاه‌ها دارای برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی و برنامه‌های زبان فرانسوی هستند. تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه رایگان نیست و مستلزم پرداخت هزینه است. اما برخی از رشته‌ها که در دانشگاه‌های فرانسه کلاً به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شوند، رایگان هستند. به‌عنوان‌مثال: دوره‌های دانشگاه لیل

بدون تردید افرادی که به دنبال ادامه تحصیل در کشور فرانسه به زبان انگلیسی هستند، به دنبال اطلاعات مفید و جامعی در مورد دانشگاه‌های برتر و شناخته شده آن خواهند بود. در حقیقت این افراد فرصت تحصیل در رشته‌هایی مانند مدیریت گردشگری، مدیریت فروش و بازاریابی، مهندسی پزشکی، فیزیک و ریاضیات، زبان و ادبیات فارسی، اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و… را در دانشگاه‌های فرانسه خواهند داشت. از بهترین دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاه اکول پلی‌تکنیک (Ecole Polythechnique)

اکثر رشته‌های دانشگاه اکول پلی‌تکنیک در زمینه‌هایی مانند STEM، فناوری و علوم است. این دانشگاه دوره‌هایی به زبان انگلیسی باکیفیت سطح بالا ارائه می‌نماید. علاوه بر این سابقه علمی دانشگاه اکول پلی‌تکنیک بسیار عالی بوده و برای دانشجویان بین‌المللی از برترین و محبوب‌ترین دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه به شمار می‌آید. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که قصد ادامه تحصیل در یک دانشگاه باسابقه را دارید، بهتر است این دانشگاه را به‌عنوان یکی از گزینه‌های خوب در نظر بگیرید. لیست دوره‌های تحصیلی زبان انگلیسی دانشگاه اکول پلی‌تکنیک به‌صورت زیر است.

  1. کارشناسی ارشد در محیط انرژی (فناوری، علم و مدیریت)
  2. کارشناسی ارشد اینترنت اشیا (نوآوری و مدیریت)
  3. کارشناسی ارشد در علم داده برای تجارت
  4. کارشناسی ارشد در اقتصاد (امور مالی شرکت‌ها و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها)
  5. کارشناسی ارشد در هوش مصنوعی

 دانشگاه پاریس دومین

دانشگاه پاریس دومین دوره‌های تخصصی بسیار متعددی را در زمینه‌های مختلفی مانند حقوق، ریاضی، علوم اجتماعی و تجارت ارائه می‌کند. در واقع این دانشگاه برای جذب دانشجویان بین‌المللی، دوره‌های متفاوتی را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد. علاوه بر این دانشگاه پاریس دومین دوره اقتصاد به زبان انگلیسی را برگزار می‌کند. در ادامه نمونه‌ای از دوره‌های ارائه شده جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه برای دانشجویان بین‌المللی ذکر شده است:

  1. لیسانس حقوق کار
  2. لیسانس اقتصاد کلان
  3. لیسانس مدیریت منابع انسانی
  4. فوق‌لیسانس امور مالی بین‌المللی
  5. فوق‌لیسانس بازاریابی

 دانشگاه مؤسسه لندن در پاریس

دانشگاه مؤسسه لندن، در اصل یک مؤسسه تخصصی و کوچک به‌حساب می‌آید که دوره‌هایی را در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس و کلاس‌های پژوهش‌محور در انواع زمینه‌ها ارائه می‌دهد. در واقع این دانشگاه یک گزینه مناسب برای تحصیل در رشته حقوق به زبان انگلیسی است. از دوره‌های زبان انگلیسی این دانشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لیسانس سیاست بین‌الملل
  2. فوق‌لیسانس حقوق
  3. فوق‌لیسانس روابط بین‌الملل
  4. فوق‌لیسانس تاریخ و فرهنگ شهری

 دانشگاه ساینس پو (Science po)

اکثر دانشجویان بین‌المللی، دانشگاه ساینس پو را برای ادامه تحصیل به زبان انگلیسی انتخاب می‌کنند؛ زیرا این دانشگاه در حوزه بین‌المللی پیشرفت چشمگیری داشته است و به‌ازای ثبت‌نام هر چهار دانشجو به یکی از آن‌ها کمک مالی اعطا می‌کند. دانشگاه Sciences Po یکی از ارزان‌ترین و بهترین دانشگاه‌های خصوصی فرانسه محسوب می‌شود که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه آن را انتخاب کنند. برخی از رشته‌های دانشگاه ساینس پو که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، عبارت‌اند از:

  1. در مقطع کارشناسی (مطالعات اروپایی آسیایی، اروپا آمریکای شمالی، خاورمیانه و مدیترانه)
  2. در مقطع کارشناسی ارشد (مدیریت دولتی بین‌المللی، انرژی بین‌الملل، توسعه بین‌الملل، سیاست‌گذاری عمومی، امنیت بین‌المللی، روزنامه‌نگاری و روابط بین‌المللی، سیاست زیست‌محیطی، سیاست اقتصادی بین‌المللی، حقوق بشر و اقدام بشر دوستانه)
  3. در مقطع دکتری (اقتصاد)

 دانشگاه بوردو

 دانشگاه بوردو

از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه می‌توان به دانشگاه بوردو اشاره کرد که در سال ۱۴۴۱ تأسیس شده است. این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی، طیف گسترده‌ای از دوره‌ها را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال در مقطع کارشناسی دوره‌هایی مانند علوم سیاسی، علوم تکنولوژی، حقوق، اقتصاد، علوم بهداشتی و مدیریت به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود. علاوه بر این می‌توان در مقطع کارشناسی ارشد یکی از رشته‌های مدیریت تجارت اروپا، کشاورزی، اقتصاد، شیمی، مدیریت بازرگانی، تکنولوژی‌های نو، داروسازی و فارماکوئیدمیولوژی که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند را انتخاب کرد.

 دانشگاه گرونوبل آلپ

گرونوبل آلپ یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های فرانسه به‌حساب می‌آید که در سال ۱۳۳۹ تأسیس شده است. این دانشگاه بیشتر روی علوم سیاسی و انسانی، اقتصاد و زبان‌شناسی و علوم طبیعی و مهندسی تمرکز دارد. دانشگاه گرونوبل آلپ برای مقطع کارشناسی دوره‌هایی مانند فیزیک، شیمی، مدیریت، کسب‌وکار، علوم مواد و… را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد. از معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین رشته‌های دانشگاه گرونوبل آلپ جهت تحصیل به زبان انگلیسی می‌توان به رشته‌های زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله اشاره کرد.

 دانشگاه پاریس

دانشگاه پاریس یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین دانشگاه‌های کشور فرانسه است که به دلیل برخورداری از برنامه‌های جامع باکیفیت، برتری در تحقیقات و همچنین حمایت از نوآوری یکی از بهترین مراکز آموزشی جهت تحصیل به زبان انگلیسی به‌حساب می‌آید. رتبه دانشگاه پاریس در جهان ۲۹۲ است که در آن برنامه‌های بسیار زیادی به زبان انگلیسی تدریس می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل

 دانشگاه سوربن

دانشگاه سوربن با همکاری سایر دانشگاه‌های معروف و مطرح، دوره‌های مختلفی را برگزار می‌کند که به طور کامل به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شوند. به‌عنوان‌مثال با همکاری دو دانشگاه محبوب (آتونومای مادرید، بن آلمان)، دوره کارشناسی ارشد ریاضیات کاربردی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

دانشگاه سوربن در مقطع کارشناسی دوره‌های مختلفی را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد که از جمله این دوره‌ها می‌توان به ریاضیات و زیست‌شناسی، محیط‌زیست دریایی، زیست‌شناسی مولکولی و سلولی، علوم اعصاب، بیولوژی سیستم‌ها، ایمونولوژی، مدل‌سازی و بیوانفورماتیک، اقیانوس‌شناسی، آموزش فیزیک و علوم، سیستم‌های مکاترونیک برای توان‌بخشی اشاره کرد.

سوربن جزو برترین دانشگاه‌های جهان به‌حساب می‌آید که از به هم پیوستن دو دانشگاه (پیر و ماری کوری، پاریس – سوربن) ایجاد شده است. این دانشگاه تجربه قرن‌ها آموزش و تحقیق را در خود جای‌داده است. علاوه بر دانشگاه‌های ذکر شده در بالا، مؤسسات آموزشی بسیار متعددی در کشور فرانسه وجود دارند که تحصیل به زبان انگلیسی در آن‌ها امکان‌پذیر است. متقاضیان می‌توانند به‌دلخواه یکی از این دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه را جهت ادامه تحصیل انتخاب نمایند.

برخی دیگر از دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه به شرح زیر هستند:

  • مدرسه مهندسی ایزپ (Esaip School Engineers)
  • مؤسسه فناوری‌گر نوبل (renoble مؤسسه of Technology)
  • مدرسه تجارت (ESLSCA، Business School)
  • دانشگاه تجارت آمریکا (American Business School)
  • دانشگاه EBS پاریس (EBS Paris)
  • دانشگاه ISC پاریس، (GESLSCA ISC Paris)
  • مدرسه تجارت بین‌الملل، مدیریت هتل و جهانگردی (VATEL، VATEL International Business School، Hotell and Tourism Management))

 

 مدارک موردنیاز برای تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه

فرانسه برای دانشجویان بین‌المللی، شرایط تحصیلی بسیار خوبی را جهت ادامه تحصیل به زبان انگلیسی فراهم کرده است؛ بنابراین این کشور برای دانشجویان غیر فرانسوی که قصد دارند در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه به ادامه تحصیل بپردازند، یک مقصد بسیار عالی و مناسب به‌حساب می‌آید. در واقع این دانشجویان می‌توانند تحصیل در یک مؤسسه آموزشی باسابقه و باکیفیت علمی بالا را به‌خوبی تجربه کنند.

  1. باتوجه‌به اینکه شرایط هر دانشگاه متفاوت است باید برای ادامه تحصیل در هر دانشگاهی، مدارک خاصی را ارائه دهید. در اینجا برخی از مدارک موردنیاز که برای تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه نیاز است، ذکر شده است:
  2. تمکن مالی
  3. کپی از گذرنامه
  4. کپی شناسنامه
  5. توصیه‌نامه
  6. عکس در سایز گذرنامه
  7. تکمیل فرم‌های دانشگاه
  8. ریزنمرات مقاطع تحصیلی
  9. مدرک زبان انگلیسی موردنیاز دانشگاه انتخابی
  10. و.‌‌..

مزایای تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه

مزایای تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه

شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کند که چرا بسیاری از دانشجویان، کشور فرانسه را جهت ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند؟ وجود دانشگاه‌های باسابقه، امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری بسیار متعدد فرانسه و امکان تحصیل به زبان انگلیسی و… از جمله دلایل علاقه اکثر دانشجویان بین‌المللی به تحصیل در فرانسه به شمار می‌آید.

از دیگر دلایل محبوبیت کشور فرانسه می‌توان به امکان بهره‌مندشدن از کمک‌هزینه مسکن و پایین‌بودن هزینه تحصیل این کشور اشاره کرد. این موارد ذکر شده در کنار امکان تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه موجب شده است تا این کشور یکی از محبوب‌ترین و بهترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل شود.

به‌طورکلی می‌توان گفت تحصیل در دانشگاه‌های فرانسه به زبان انگلیسی مزایای بسیار متعددی را برای شما به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا موارد زیر هستند:

 1. داشتن انتخاب زیاد

فرانسه از تعداد بسیار متعددی مؤسسه آموزش عالی برخوردار است، این امر موجب شده تا دانشجویان امکان انتخاب نامحدود در بین مدارس، مکان‌ها و دوره‌ها را داشته باشند. علاوه بر این در فرانسه نه‌تنها دوره‌های بلندمدت، بلکه دوره‌های کوتاه‌مدت نیز برگزار می‌شود.

 2. رنکینگ بسیار بالای دانشگاه‌های فرانسه

دانشگاه‌های فرانسه جزو معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین دانشگاه‌های جهان محسوب می‌شوند. در بین دانشگاه‌های محبوب و معروف جهان، تعدادی از دانشگاه‌های فرانسه در نظام‌های رتبه‌بندی گوناگون قرار گرفته‌اند. کشور فرانسه در سطح بین‌المللی دارای استانداردهای آموزشی است و در حوزه موسیقی و هنر، جزو یکی از پیش‌گامان به شمار می‌آید. علاوه بر این برای دانشجویان بین‌المللی، رشته‌های بسیار زیادی را ارائه می‌کند.

 3. آموزش مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت

هزینه تحصیل در فرانسه نسبت به سایر کشورها مانند ایالات متحده آمریکا و بریتانیا بسیار کمتر است و حتی هزینه تحصیلی افراد اتحادیه اروپا با هزینه تحصیلی دانشجویان فرانسوی برابر است. سازمان‌های دولتی و خصوصی بسیار زیادی در فرانسه وجود دارند که دوره‌های آموزشی بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

 4. استقبال گرم از دانشجویان بین‌المللی

کشور فرانسه برای جذب دانشجویان بین‌المللی، تلاش‌های زیادی را طی چند سال اخیر انجام داده است. به‌عنوان‌مثال فرایند درخواست ویزا را بسیار راحت کرده و بورسیه و کمک‌های مالی زیادی را به دانشجویان اعطا می‌کند.

 5. ارائه بورسیه‌های فراوان

از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه می‌توان به ارائه بورسیه اشاره کرد. دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه، بورسیه‌هایی را برای تشویق دانشجویان بین‌المللی جهت ادامه تحصیل در این کشور ارائه می‌دهند و در برخی از موارد هزینه‌های زندگی و شهریه دانشگاه را پوشش می‌دهد.

 6. سرمایه‌گذاری روی تحقیقات

کشور فرانسه بهترین سیستم توسعه و تحقیق را دارد و سرمایه‌گذاری بسیار زیادی را روی توسعه و تحقیق انجام می‌دهد. دقت داشته باشید که فرانسه از لحاظ سرمایه‌گذاری در رتبه ششم جهانی قرار گرفته است.

 7. امکان کار در حین تحصیل

از اصلی‌ترین مزایای تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه می‌توان به داشتن اجازه کار حین تحصیل اشاره کرد. در واقع دانشجویان بین‌المللی می‌توانند علاوه بر ادامه تحصیل، مشغول به کار شوند و از این راه کسب درآمد داشته باشند.

 8. امکان ادامه تحصیل بدون ارائه مدرک آیلتس

تعداد بسیار متعددی از دانشگاه‌های دولتی و خصوصی فرانسه مانند دانشکده مهندسی، بیزینس اسکول، دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر و… به ارائه مدرک آیلتس نیازی ندارند.

 

بیشتر بخوانید: مهاجرت متخصصان برنامه نویسی به سوئد

 روند اخذ اقامت بعد از تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه

بسیاری از افراد پس از تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی فرانسه، به دنبال راهی برای اخذ اقامت هستند. در واقع اکثر دانشجویان بین‌المللی پس از فارغ‌التحصیلی، مایلند در کشور زیبای فرانسه بمانند و اقدامات لازم را برای اخذ اقامت این کشور انجام دهند. دقت داشته باشید که یک دانشجو تنها زمانی می‌تواند پس از تحصیل در کشور فرانسه بماند که یک کار مناسب با حقوق خوب پیدا کند.

دانشجویان بین‌المللی بایستی پس از فارغ‌التحصیلی مجوز اقامت موقت کشور را دریافت کنند که برای فارغ‌التحصیلان کارشناسی، به مدت ۱۲ ماه اعتبار دارد. مدت اعتبار آن برای دانشجویان ارشد ۲۴ ماه است. در نظر داشته باشید که این مدت اعتبار، قابل‌تمدید نیست و فرد می‌تواند در این مدت کوتاه دنبال کار باشد تا بتواند به‌راحتی اقامت کشور فرانسه را دریافت کند. در حقیقت هر شخصی می‌تواند پس از چند سال کارکردن در فرانسه، اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

 

 روند اخذ اقامت بعد از تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه

سخن پایانی

در این مقاله هدف بر این بود، اطلاعات جامعی را در مورد بهترین دانشگاه‌های انگلیسی زبان فرانسه به شما عزیزان معرفی کنیم. فرانسه یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین مقاصد تحصیلی به شمار می‌آید که هرساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در دانشگاه‌های زبان انگلیسی آن راهی این کشور می‌شوند؛ زیرا از مزایای زیادی مانند آموزش با سطح بالایی از کیفیت، امکان کار در حین تحصیل، ارائه بورسیه‌های فراوان و… برخوردار است. امیدواریم مطالب ذکر شده در مورد دانشگاه‌های برتر زبان انگلیسی فرانسه برای شما مفید و مؤثر واقع شده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید