تصحیح تحلیلی رایتینگ چیست؟

تصحیح تحلیلی رایتینگ چیست؟

 

مهارت رایتینگ یکی از مهمترین و ارزشمندترین مهارت های زبان انگلیسی است. تصحیح تحلیلی رایتینگ یکی از خدماتی است که شما می توانید با استفاده از آن مهارت های رایتینگ خود در آزمون آیلتس مورد بررسی قرار دهید و آن ها را تقویت کنید.

در تصحیح تحلیلی رایتینگ شما پس از انجام تسک های شبیه سازی شده رایتینگ آزمون آیلتس آن ها را برای یک مصحح ارسال می کنید. مصحح آزمون شما فردی است که کاملا با ویژگی های یک متن خوب و مورد قبول در زبان انگلیسی آشناست و همچنین او با توجه به موارد مورد اهمیت در ارتباط با مهارت Writing در آزمون آیلتس متن شما را مورد بررسی قرار می دهد و مشکلات و ایرادات و یا پیشنهادات خود را برای نوشتن یک متن بهتر به شما ارائه می دهد.

اکثر شرکت کنندگان در آزمون های شبیه سازی یا خود آزمون اصلی IELTS هیچ تصوری از تعداد اشتباهات خود ندارند. این می تواند به این معنی باشد که شما می توانید چندین بار در آزمون شکست بخورید و هیچ سرنخی در مورد دلیل شکست مداوم خود پیدا نکنید. خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ دلایل دقیق شکست شما را به شما می گوید تا بتوانید از این اشتباهات رایج، در روز آزمون اجتناب کنید و نمره مورد نیاز خود را بدست آورید.

 

IELTS writing correction توسط اعضای تیم آرمانی مستقر در استرالیا و کانادا انجام میپذیرد. نوشته شما به طور دقیق و کامل تصحیح و تحلیل میشود و راهکارهای پیشرفت آن به شما داده میشود. نوشته همچنین در 4 حیطه نمره دهی در essay writing آیلتس مورد بررسی قرار میگیرد. تصحیح رایتینگ توسط متخصصان انگلیسی زبان از اصلی ترین راههای پیشرفت مهارت نوشتاری شما می باشد و شما را با زاویه نگاه و قواعد نوشتن مثل یک انگلیسی زبان آشنا می سازد. علاوه بر تصحیح اشتباهات، نحوه بهبود نوشته چه از نظر ایده پردازی و چه از لحاظ لغتی و گرامری با شما در میان گذاشته میشود. علاوه بر این ایرادات کلی شما و نحوه رفع آنها به طور کاملا جزیی و شخصی مطرح میگردد.

 

چگونه خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ می تواند به افراد داوطلب شرکت در آزمون آیلتس کمک کند؟

اگر بخواهیم نحوه کمک کردن خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ را مورد بررسی قرار دهیم، ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که شما بعد از شرکت در آزمون های ماک یا شبیه ساز آیلتس و انجام تسک های رایتینگ نمی توانید نوشته خود را به صورت موثر و پیشرفته ارزیابی کنید. شما می توانید نکات عملکرد خود را بخوانید، دستورالعمل ها را دنبال کنید و بهترین کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید، اما برای پیشرفت سریع و مطمئن باید به شخص دیگری که در این کار مهارت دارد اعتماد کنید. این فرد می تواند اشتباهات ریز شما را ذکر کرده و برای بهبود آنها و نمره رایتینگ آیلتس تان پیشنهادات مفیدی ارائه دهد. این افراد همان کسانی هستند که به شما خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ را ارائه می دهند.

تصحیح تحلیلی رایتینگ می تواند به شما کمک کند که بفهمید چه اشتباهاتی را در نوشتن خود انجام داده اید و چه چیزی را باید تغییر دهید یا بهبود بخشید تا نمره بالاتری کسب کنید.

 

تصحیح تحلیلی رایتینگ

تصحیح تحلیلی رایتینگ می تواند به شما کمک کند که بفهمید چه ایراداتی در نوشتن متن ها دارید

 

شما بعد از دریافت مشاوره های مربوط نسبت به متن های خود در تصحیح تحلیلی رایتینگ به مهارت های زیادی دست پیدا می کنید:

  • شما خواهید فهمید که چگونه به بهترین و کم اشتباه ترین متن خود، در اولین نگارش برسید.
  • شما قادر خواهید بود در نوشتن بر روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید، به جای اینکه انرژی خود را بر روی چیزهایی که کم اهمیت هستند هدر دهید.
  • آماده سازی شما بسیار ساده تر می شود، زیرا لیستی از کارهای ساده را دنبال می کنید.
  • تمام خطاهای دستوری و گرامری شما رفع خواهد شد. این خطاها در ابتدا هایلایت می شود و سپس برای شما توضیح داده می شوند.
  • دیگر کورکورانه از عبارات اشتباه و نا کارآمد استفاده نمی کنید.
  • شما قادر خواهید بود که چگونه مشکلات املایی خود را مدیریت کنید.
  • احساس تنهایی و ناامیدی نخواهید کرد. چون شما می دانید که کسانی هستند که از شما حمایت کنند و روی کمک آن ها حساب باز کنید.
  • با هر متنی که برای تصحیح ارسال می کنید، پیشرفت یا پسرفت شما مشخص می شود و شما با اطمینان برای دستیابی به نمره هدف خود کار خواهید کرد.

آیا خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ خدماتی مورد نیاز است؟

سیستم تصحیح تحلیلی رایتینگ خدماتی منحصر به فرد را ارائه می دهد که به دانش آموزان کمک می کند مهارت های نوشتاری IELTS خود را بهبود بخشیده و مقالات بهتری تولید کنند.

گفته می شود که مهارت نوشتن یا writing از بین چهار مهارت آیلتس سخت ترین مهارت برای تسلط است. این امر به دلیل دشوار بودن این مهارت نسبت به مهارت های دیگر نیست، بلکه به این دلیل است که دانش آموزان نسبت به مهارت رایتینگ خود بازخورد خوبی ندارند. بدون استفاده کردن از یک سرویس تصحیح تحلیلی رایتینگ شما برای شرکت در یک آزمون آیلتس ریسک بزرگی را انجام می دهید.

 

تصحیح تحلیلی رایتینگ

تسلط یافتن به مهارت رایتینگ در زبان کار دشواری است

 

نظر دو نفر از کسانی که از خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ استفاده کرده اند.

ما در اینجا نظرات دو نفر از کسانی که از خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ استفاده کرده اند را آورده ایم تا شاید این نظرات به شما در تصمیم گیری بهتر برای استفاده از این سیستم کمک کند.

 

نظر نجمه از استرالیا، نمره هفت مهارت Writing در آزمون آیلتس

باور کنید یا نه، من هنوز هم به نتیجه آیلتس خود نگاه می کنم تا مطمئن شوم که خواب نمی بینم. این نمره 7 در Writing، زیباترین 7 در جهان است!

برای همه کسانی که به دنبال راهی آسان و موثر برای دستیابی به نمره مورد نظر خود در آیلتس هستند به نظر من، استفاده از خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ یکی از حرفه ای ترین شیوه هایی است که هر دانش آموز، برای ارتقاء مهارت های نوشتاری خود در آیلتس باید به آن توجه کند.

برنامه خودآموزی ضعیف من در آمادگی برای آیلتس، به ویژه در مهارت Writing، زمان و انرژی زیادی را برای من هزینه کرد تا اینکه با خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ آشنا شدم.

از آنجا که من در نوشتن آکادمیک مهارت چندانی نداشتم، تیم ارزیابی به من آموخت که چگونه نوشتار خود را به صورت حرفه ای ساختار دهم تا اولین تأثیر خوب را بر جای بگذارد. همچنین خطاهای گرامری زیادی که داشتم معمولاً باعث کاهش نمرات نوشتاری من می شد. من دستورات گرامری مفید زیادی را از تیم برای برطرف کردن اشتباهات احمقانه ام دریافت کردم.

مشکل دیگری که من فکر می کنم در بین زبان آموزان آیلتس رایج است، مشکلات املا است. به خصوص در زمان امتحان، زمانی که متوجه گذشت زمان می شوید! تیم به من توصیه کرد که زمان نوشتن خود را به عنوان یک اولویت مدیریت کنم و در پایان مقداری وقت صرف کنم تا مقاله خود را مرور کنم و هر گونه غلط املایی را تصحیح کنم.

در کنار همه ی این مزایا، حمایت روانشناختی تیم از من بسیار برایم جذاب بود. در نتیجه، این حمایت و احساس آرامش به من کمک کرد تا تمرکز خود را بر آنچه که از سر می گذرانم حفظ کنم و این ارزش زیادی برای من داشت.

علاوه بر این، خدمات تصحیح تحلیلی به حدی مقرون به صرفه است که هر دانش آموزی می تواند با خیال آسوده هزینه آن را بپردازد. من اکیداً به همه دانش آموزان توصیه می کنم این خدمات را امتحان کنند زیرا نتایج مفید ارزش امتحان کردن را دارند! ”

 

تصحیح تحلیلی رایتینگ

استفاده از خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ می تواند شما را به نمره دلخواهتان در آزمون آیلتس برساند

 

آزمون بخش رایتینگ IELTS از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

بخش رایتینگ آیلتس شامل دو بخش یا تسک است و باید در عرض یک ساعت تکمیل شود. در ادامه به بررسی هر کدام از تسک های می پردازیم.

 

تصحیح تحلیلی رایتینگ

بخش رایتینگ آیلتس از دو بخش تشکیل شده است

 

TASK 1

در قسمت اول یعنی TASK 1 رایتینگ، یک سری اطلاعات گرافیکی یا تصویری به شما داده می شود. این اطلاعات می تواند به شکل نمودار میله ای، جدول، نمودار معمولی، نقشه یا چارت باشد. شما باید گزارشی را در 150 کلمه بنویسید که به طور دقیق آنچه را که در نمودار یا تصویر نشان داده شده است توصیف کنید. شما باید تلاش کنید تا این قسمت را در عرض 20 دقیقه به پایان برسانید زیرا قسمت دوم یا TASK 2 رایتینگ، زمان بیشتری  برای انجام آن در نظر گرفته می شود , که حدود 40 دقیقه زمان نیاز دارید.

به طور خلاصه نکات مربوط به TASK 1 شامل این موارد است:

  • شما باید 150 کلمه یا بیشتر بنویسید.
  • شما باید حدود 20 دقیقه در این قسمت از آزمون وقت بگذارید.
  • TASK1 معادل 1/3 نمره کل شما در آزمون نوشتن است.
  • شما در چهار زمینه ارزیابی می شوید: Task Achievement ، Coherence and Cohesion، Lexical Resource، Grammatical Range and Accuracy
  • مهمترین چیز این است که بتوانید نشان دهید که می توانید به وضوح به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.
  • نکته کلیدی برای انجام خوب این است که دقیقاً بدانید که معاینه کنندگان چه می خواهند و آن را به آنها می دهند.

با این حال، سعی کنید نگران این جزئیات کوچک نباشید. در عوض، شما باید بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید که آن هم بهبود عملکرد خود است.

TASK 2

همانطور که گفته شد TASK 2 زمان بیشتری از شما می گیرد. در این قسمت از شما خواسته می شود که یک استدلال مکتوب در حدود 250 کلمه در مورد یک موضوع مشخص را ارائه دهید و پاسخ خود را به وضوح سازماندهی کنید و همچنین چند مثال برای حمایت از متن خود بیاورید.

به طور کلی نکات مربوط به این TASK شامل موارد زیر است:

  • مهم این است که شما 250 کلمه یا بیشتر بنویسید.
  • TASK 2 به اندازه دو سوم نمره کل شما در آزمون Writing ارزش دارد.
  • شما باید حدود 40 دقیقه در این قسمت از آزمون وقت بگذارید.
  • انواع خاصی از سوالات در این بخش وجود دارد که از شما پرسیده می شود، به عنوان مثال، نظر شما راجع به موضوعی، بحث در ارتباط با چیزی و غیره.
  • شما در چهار زمینه ارزیابی می شوید: Task Achievement ، Coherence and Cohesion، Lexical Resource، Grammatical Range and Accuracy

 

تصحیح تحلیلی رایتینگ

نمونه ای از تسک اول آزمون رایتینگ IELTS

 

 

نکات آماده سازی برای بخش رایتینگ آزمون آیلتس

ما در اینجا به چند روش آماده شدن برای بخش رایتینگ آزمون آیلتس اشاره می کنیم.

  • بر روی موضوعات هر دو تسک رایتینگ آزمون آیلتس توجه داشته باشید و روی هر دوی آن ها تمرین کنید. به یاد داشته باشید که باید هر دو تسک را در 60 دقیقه انجام دهید.
  • به یاد داشته باشید که دستور زبان و واژگان اجزای اصلی نوشتار هستند. پس از آن تفکر ساختار یافته ای مهم است تا ایده های ذهن شما به شیوه ای منطقی منتقل شوند. زمان زیادی را صرف یادگیری واژگان جدید و تقویت مهارت های دستوری خود کنید. هنگام تمرین نوشتن، به شفافیت، منطق و وضوح توجه ویژه ای داشته باشید.
  • یکی از بهترین روش های آمادگی این است که زیاد بخوانید. نمونه های ارائه شده در وب سایت های آموزشی آیلتس را مطالعه کنید.
  • مهم است که به یاد داشته باشید که نیازی نیست در نوشته خود از عبارات دشوار انگلیسی استفاده کنید. احتمال اشتباه گرفتن این کلمات بسیار زیاد است و تصحیح کنندگان تحت تأثیر قرار نمی گیرند. در متن خود از انگلیسی دقیق و ساده استفاده کنید.
  • در آزمون های ماک یا شبیه سازی شده آیلتس شرکت کنید. در حین انجام این آزمون ها، نه تنها می توانید طیف متنوعی از سوالات را با سطوح مختلف دشواری تمرین کنید، بلکه خود را به الگوی کلی آزمون و روندهای این بخش عادت داده و در نتیجه سرعت تلاش خود را افزایش می دهید.

و در آخر از خدمات تصحیح تحلیلی رایتینگ استفاده کنید. این خدمات همانطور که در موردش بحث شد تاثیر بسیار زیادی بر روی مهارت های رایتینگ شما می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید