یادگیری زبان در محیط!

یکی از باورهای رایج در بین زبان آموزان، یادگیری زبان در محیط آن است. در بسیاری از مواقع به دلایل مختلف ممکن است فردی به کشور انگلیسی زبان مهاجرت کند بدون اینکه نیازی به ارائه مدرک زبان داشته باشد. در این مواقع ممکن است بسیاری از افراد از یادگیری روتین انگلیسی منصرف شده و با فرض اینکه در یک محیط انگلیسی زبان زندگی می کنند و با زندگی در محیط انگلیسی زبان به خودی خود این زبان را یاد می گیرند. به طور کلی یادگیری اصولی زبان انگلیسی را کنار می گذارند. این باور بسیار اشتباه بوده و نتایج بسیار بدی را به همراه دارد. در ادامه مطالب بیشتری درباره این موضوع شرح خواهیم داد. همراه ما باشید:

 

زبان انگلیسی را به صورت اصولی بیاموزید

پیشنهاد ما : آموزش آنلاین زبان آرمانی

زبان انگلیسی را به صورت اصولی بیاموزید

کنار گذاشتن یادگیری زبان به صورت اصولی صرفا به این دلیل که در یک محیط انگلیسی ‌زبان زندگی می کنید می ‌تواند نتای  بدی را به همراه داشته باشد. بسیار بوده اند کسانی که بیس و پایه اصولی زبان انگلیسی را فرا  نگرفته‌اند و با فرض اینکه که با قرار گرفتن در یک محیط انگلیسی زبان انگلیسی را می آموزند، دچار اشتباه شده اند. آن ها با وجود ده سا  زندگی در یک کشور انگلیسی زبان هنوز اشتباهات گرامری و قواعدی بسیاری هنگام به کارگیری از زبان انگلیسی دارند.

فراموش نکنید که پایه و اساس یادگیری یک زبان یادگیری روتین و اصولی آن است. به یاد داشته باشید که گرامر و لغات انگلیسی را به صورت روتین و مستمر یاد گرفته و تمرین کنید. یادگیری در محیط در صورتی امکان پذیر است که شما بیس و پایه اصولیان را فرا گرفته باشید. از دیگر نکات مهم هنگام یادگیری زبان انگلیسی در محیط، قرار گرفتن شما در بین افرادی است که به طور کامل انگلیسی صحبت می کنند. قرار گرفتن در یک کشور انگلیسی زبان در صورتی که تمام افراد اطرافتان با زبان مادری شما صحبت می کنند نقشی در بهبود یادگیری زبان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید