پذیرش تحصیلی استرالیا

استرالیا، به عنوان یکی از کشورهایی است که بیش از 40 دانشگاه متعدد در رشته­ های مختلف دارد که 5 دانشگاه آن، جزء 50 دانشگاه اول جهان است. پذیرش تحصیلی استرالیا به دلیل قوانین سختگیرانه آن ممکن است کمی دشوار باشد. تحصیل در این کشورهمچون تحصیل در کانادا به زبان انگلیسی است، لذا برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا باید ابتدا مدرک معتبر زبان، مانند آیلتس را تهیه کنید. با توجه به هزینه­ بالا برای دریافت آیلتس، پیشنهاد ما استفاده از دوره­ های آنلاین آیلتس مرکز زبان آرمانی است که می­توانید با هزینه نسبتا پایین­تر، آن­ها را دریافت کنید.

دلایل دریافت پذیرش تحصیلی استرالیا

حضور 5 دانشگاه کشور استرالیا در میان 50 دانشگاه اول جهان، نشان ­دهنده سطح بالای تحصیل در این کشور است. اما دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد که شما را برای تحصیل در این کشور متقاعد می ­سازد.

در حین تحصیل تجربه کاری کسب کنید

دانشگاه ­های استرالیایی آموزش­های طراحی شده برای موفقیت در بازار کار جهانی ارائه می­دهند. بسیاری از مدارک تحصیلی و دوره­های حرفه­ای استرالیا شامل برنامه­ های تجربه کاری و دوره­ های کارآموزی می­باشند، تا بتوانید در حین تحصیل، تجربه عملی کار در همان رشته را کسب کنید. پس از دریافت مدرک، ممکن است واجد شرایط اقامت و کار در استرالیا نیز باشید. در حین تحصیل در طول ترم می­توانید تا 20 ساعت در هفته و در تعطیلات ترم به صورت تمام وقت کار کنید. این می­تواند راهی عالی برای یافتن کار مرتبط با تحصیل و پرداخت هزینه­ های سبک زندگی در استرالیا باشد.

دسترسی به خدمات گسترده پشتیبانی دانشجویی

موسسات استرالیا طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی دانشجویی را برای کمک به شما، به منظور زندگی بهتر در استرالیا ارائه می­دهند. دانشگاه ­ها ملزم به رعایت قوانین، به منظور ارائه خدمات زندگی عالی به دانشجویان هستند، بنابراین می­توانید مطمئن باشید که بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد. در چندین شهر، مراکز اختصاصی حمایت از دانشجویان بین‌المللی وجود دارد که هر کدام در مورد مسائلی مانند حقوق قانونی، مهارت‌های شغلی و فرصت‌هایی برای ملاقات و معاشرت با سایر دانشجویان محلی و بین‌المللی، به شما مشاوره می­دهند.

استاندارد بالای زندگی در استرالیا

شهرهای استرالیا همه ساله به عنوان بهترین شهرهای جهان برای زندگی با استاندارد بالا، رتبه­ بندی می­شوند. کیفیت آموزش، مراقبت­های بهداشتی، حمل و نقل، زیرساخت­ها و خدمات دولتی استرالیا، بسیار بالاتر از میانگین­ های بین­ المللی است. استرالیا از نظر فناوری، کشوری پیشرفته دارای اقتصاد قوی و رقابتی در سطح جهانی است. شما از تمام مزایای خدمات با کیفیت بالا، حمل و نقل و زیرساخت در شهرهای استرالیا، برخوردار خواهید شد.

اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا - دوره آنلاین زبان آرمانی

اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا

با توجه به سطح بالای تحصیل در استرالیا، ممکن است تصور کنید که پذیرش تحصیلی استرالیا غیر ممکن است. برای تحصیل در استرالیا نیازی به صرف هزینه ­های گزاف ندارید؛ در صورتی که شرایط اولیه را داشته باشید و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید، می­توانید در آینده­ای نزدیک، در این کشور تحصیل کنید.

دوره و دانشگاه مورد نظر را انتخاب کنید

دانشگاه ­های استرالیا طیف گسترده­ای از رشته ­ها را برای شما در نظر گرفته­اند. شما برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می­توانید رشته ­ای غیر از رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی خود را انتخاب کنید. اما رشته شما در مقطع دکتری باید در ادامه دوره ارشد باشد. همچنین شما باید با توجه به رشته موردنظر، دانشگاه دلخواه را با توجه به موقعیت جغرافیایی، بورسیه­ ها و شرایط دیگر انتخاب کنید. در اینجا بهترین رشته ­­ها برای تحصیل در استرالیا برای دانشجویان بین المللی ذکر شده است:

  • تحصیل در رشته­ های مهندسی
  • رشته ­های مدیریت و MBA
  • فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر
  • حسابداری

بیشتر بخوانید: آموزش آنلاین زبان

 

چگونه درخواست خود را ارسال کنیم؟

برای دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در استرالیا، هیچ سیستم درخواست متمرکزی وجود ندارد و شما باید مستقیماً برای هر دانشگاه به صورت جداگانه، یا به صورت آنلاین یا از طریق ایمیل درخواست دهید. برای درخواست در یک دانشگاه در استرالیا، معمولاً باید ریز نمرات دانشگاهی، مدرک زبان، رزومه و خلاصه­ای از تجربه کاری خود را ارسال کنید. معمولاً نیازی به نوشتن هدف شخصی یا مقاله نخواهید داشت، اما ممکن است هنگام درخواست برای ویزای تحصیلی، توضیح دهید که چرا می­خواهید در استرالیا تحصیل کنید.

در سیستم استرالیا، شما این امکان را دارید که دانشگاه را در ترم اول (مارس- ژوئن) یا ترم دوم (جولای-اکتبر) شروع کنید. اگر می­خواهید از ترم اول شروع کنید باید حداکثر تا دسامبر برای دانشگاه اقدام کنید. آخرین مهلت برای شروع در ترم دوم در ماه می است، اما باز هم بهتر است درخواست خود را زودتر ارسال کنید. علاوه بر تکمیل فرم درخواست، ممکن است مجبور شوید یک بار هزینه درخواست را نیز بپردازید که معمولاً بین 50 تا 100 دلار استرالیا (30 تا 60 پوند) است.

چه مدارکی را برای سایت دانشگاه باید ارسال کنیم؟

پس از انتخاب دانشگاه و دوره و بررسی شرایط آن دانشگاه، باید مدارک تحصیلی و هویتی خود را ارسال کنید. این مدارک معمولا برای دانشگاه­های مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد.

  • شناسنامه و کارت ملی
  • عکس­ سایز پاسپورت
  • پاسپورت معتبر
  • توصیه نامه (در صورت نیاز برای دانشگاه)
  • مدرک تحصیلی قبلی
  • همه رونوشت های مطالعه قبلی
  • بیانیه­ای برای هدف از تحصیل
  • رزومه / CV
  • مدارک تمکن مالی

مدارکی که زبان آن­ها انگلیسی نیست، باید با ترجمه کامل انگلیسی توسط مترجم معتبر ارسال شوند. اگر برای ویزای دانشجویی درخواست می‌کنید، دانشگاه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که اطلاعات بیشتری را در مورد شرایط واقعی دولت برای ورود موقت تقاضا کند، که ممکن است پس از ارسال درخواست شما درخواست شود.

مدرک زبان برای دانشگاه های استرالیا

دانشگاه ­های استرالیا، دانشگاه ­های انگلیسی زبان هستند و برای درک تدریس و تکالیف، باید سطحی بالایی از مهارت زبان انگلیسی داشته باشید. آزمون­ هایی برای اثبات این قضیه و برآورده ساختن نیاز آن­ها در دانشگاه ­های استرالیا وجود دارد. آزمون ­هایی که معمولا دانشجویان نیاز دارند عبارتند از:

  • آیلتس
  • تافل
  • PTE (آزمون انگلیسی پیرسون)
  • C1 پیشرفته
  • گواهی آموزش ویکتوریا

حداقل نمره کسب شده در این آزمون­ها برای هر دوره و دانشگاه متغیر است. برای دوره­ هایی مانند پزشکی، مراقبت­های بهداشتی و حقوق، نمرات زبان بالاتر از سایر رشته ­ها است. روش ­های دیگری برای تحصیل در استرالیا وجود دارد و برخی از دوره‌های پایه زبان توسط برخی از دانشگاه‌ها به صورت کاملاً فردی ارائه می‌شوند. همچنین استفاده از دور­ه­ های آنلاین آیلتس نیز روش مناسبی برای یادگیری سریع و ارزان زبان است که می­توانید در سایت مرکز زبان آرمانی تهیه کنید.

اقدام برای ویزای تحصیلی استرالیا

پس از پذیرش در یکی از دانشگاه­ های استرالیا، مرحله بعدی درخواست ویزای تحصیلی است. شما می­توانید پس از ثبت نام در وب سایت مهاجرت، فرم درخواست ویزای دانشجویی استرالیا را دریافت کنید. برخی از شرایط برای دریافت ویزای تحصیلی شامل موارد زیر است:

  • CoE (تأیید ثبت نام)
  • نامه­ای که نشان می­دهد شما در یک برنامه در یکی از دانشگاه­های استرالیا ثبت نام کرده ­اید.
  • GTE (ورودی موقت واقعی)
  • مدرکی مبنی بر اینکه شما پس از پایان برنامه خود مایل به ترک کشور هستید.
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی
  • بیمه درمانی معتبر

هزینه ویزای تحصیلی استرالیا حدود 575 دلار استرالیا است و ممکن است هزینه­های اضافی دیگری نیز توسط متقاضی پرداخت شود. واجد شرایط بودن شما برای ویزای دانشجویی استرالیا، به مدت دوره تحصیلی شما در استرالیا نیز بستگی دارد. شرط اصلی این است که برنامه تحصیلی شما باید بین 12 تا 52 هفته طول بکشد. توجه داشته باشید که اگر دوره آموزشی شما کمتر از 4 ماه طول بکشد، می­توانید برای شرکت در آن، ویزای بازدیدکننده یا ویزای تعطیلات کاری دریافت کنید.

انواع ویزا برای تحصیل در استرالیا

در سال 2016 استرالیا چارچوب جدیدی برای ویزای دانشجویی به نام SSVF معرفی کرد که هدف آن ساده کردن روند درخواست ویزای تحصیلی بود. به لطف این قانون، به راحتی می­توانید برای ویزای دانشجویی استرالیا به صورت آنلاین درخواست دهید. تنها چیزی که نیاز دارید ایجاد حساب شخصی خود در پلتفرم ImmiAccount است. دانشجویان بین ­المللی که می­خواهند در هر یک از دوره­های زیر در استرالیا شرکت کنند، موظف به دریافت ویزای دانشجویی هستند:

  • دوره­های فشرده زبان انگلیسی برای دانشجویان خارج از کشور (ELICOS)
  • مدارس ابتدایی و متوسطه
  • آموزش و پرورش حرفه­ای (VET)
  • آموزش عالی
  • دوره تحقیقات تحصیلات تکمیلی

در دانشگاه ثبت ­نام کنید

در نهایت، برای تبدیل شدن به دانشجوی رسمی در استرالیا، باید برای دوره خود در دانشگاه ثبت نام کنید. دانشگاه‌های استرالیا دارای فرآیند ثبت‌نام انعطاف‌پذیر هستند که می‌تواند کاملاً آنلاین انجام شود. برای دسترسی به بخش ثبت نام آن­ها، باید از شماره تأیید ثبت نام (CoE) خود استفاده کنید. این کد را باید زمانی که دانشگاه برای شما ایمیلی ارسال کرده است، دریافت کرده باشید تا تأیید کند که در آن دانشگاه، قبول شده ­اید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره شما، بسته به دانشگاه و رشته انتخابی شما متفاوت است. به طور کلی، برای ثبت نام دوره خود در استرالیا باید مدارک زیر را اسکن و آپلود کنید:

  • آدرس محل سکونت در استرالیا – (شما باید در اولین لحظه پس از ورود به استرالیا آن را ثبت کنید)
  • پاسپورت معتبر
  • اطلاعات شخصی

هر دانشگاه دارای یک پلت فرم ثبت نام آنلاین منحصر به فرد است. دانشگاه­ها از این واقعیت آگاه هستند و معمولاً یک فیلم آموزشی در وب­سایت خود قرار داده­اند تا به دانشجویان نحوه استفاده از ابزار ثبت نام آنلاین خود را آموزش دهند. پس از تکمیل ثبت نام آنلاین، ایمیلی دریافت خواهید کرد که تأیید می کند درخواست شما تکمیل شده است. سپس دانشگاه ظرف 48 ساعت آینده پس از ثبت­نام، ایمیلی مبنی بر پذیرش شما ارسال می­کند.

بیشتر بخوانید: مهاجرت قبل از سن قانونی ممکن است؟

 

مهلت درخواست پذیرش تحصیلی استرالیا

اکثر دانشگاه‌های استرالیا معمولا در ماه­های فوریه و جولای پذیرش را انجام می­دهند. برای ترم اول، دوره درخواست بین اواخر اکتبر تا اواسط نوامبر است. برای ترم دوم، تا اواسط آوریل تا اواسط اردیبهشت ادامه خواهد داشت. با این حال، پذیرش ­ها و مهلت­ های متفاوتی برای دوره­های مختلف وجود دارد، بنابراین بهتر است همیشه در مورد تاریخ ­های دقیق در دانشگاه تحقیق کنید.

دانشگاه­های استرالیا بدون هزینه درخواست

8 دانشگاه در استرالیا بدون هزینه درخواست وجود دارند که شامل، دانشگاه استرالیای جنوبی، دانشگاه باند، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه مرکزی کوئینزلند، دانشگاه ولونگونگ، دانشگاه RMIT و دانشگاه نوتردام استرالیا می­باشد. در سایر دانشگاه­ها، هزینه­های درخواست معمولاً حدود 50 تا 100 دلار استرالیا است؛ قبل از درخواست با دانشگاه خود مشورت کنید.

پذیرش تحصیلی استرالیا برای کارشناسی ارشد

استرالیا دارای وب سایت­هایی برای پذیرش در مقاطع مختلف است، که اطلاعات کافی را در اختیار دانشجویان قرار می­دهد. وب­سایت­ ها و سایت­ های دانشگاهی وجود دارند که در آن می­توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد شرایط ورود به دانشگاه استرالیا و نحوه درخواست به دست آورید. فراموش نکنید که دانشگاه ­ها در کنار شما هستند، بنابراین اگر با مشکلی مواجه شدید، نگران نباشید: فقط یک ایمیل بفرستید یا با پشتیبانی در تماس باشید تا فورا به شما کمک کنند.

مدارک درخواستی مورد نیاز برای کارشناسی ارشد

مدارک موردنیاز برای دریافت پذیرش تحصیلی استرالیا در مقطع ارشد شامل مدارک عمومی و مدارک شخصی برای دانشگاه­ ها و رشته­ های مختلف، متفاوت است.

اسناد درخواست عمومی: برای تحصیل در دانشگاه ­های مختلف، مطمئناً باید ریز نمرات رسمی تحصیلی خود را ارسال کنید. در مورد رایج ­ترین مدارک مورد نیاز می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاعات شخصی
  • مدرک تایید شده برای سطح مهارت زبان انگلیسی
  • خلاصه­ای از تجربه کاری در رشته مورد تقاضا (در صورت وجود)
  • هزینه درخواست غیرقابل استرداد

مدارک خاص: در برخی موارد خاص، باید یک سری اسناد دیگر بارگذاری شود، مانند:

  • مدرک رسمی دال بر اینکه اگر نام خود را تغییر داده اید یا ازدواج کرده­اید.
  • نمرات نهایی شما، اگر قبل از امتحانات نهایی خود درخواست داده باشید.
  • ترجمه­ های رسمی تایید شده، اگر مدارک شما به زبانی غیر از انگلیسی باشد.

 پذیرش تحصیلی استرالیا در مقطع دکتری- دوره آنلاین زبان آرمانی

پذیرش تحصیلی استرالیا در مقطع دکتری

دکتری در استرالیا معمولاً یک مدرک تحقیقاتی خالص است. برخی از برنامه های دوره دکتری ممکن است شامل واحدهای آموزشی یا عملی باشد، اما اینها به جای ارزیابی رسمی، بر پیشرفت و توسعه حرف ه­ای تمرکز دارند. شما بیشتر وقت خود را صرف یک پایان نامه دکتری مستقل خواهید کرد.

در استرالیا، دکتری تمام وقت به طور معمول 3 سال طول می­کشد. برای برخی از دانشجویان ممکن است بیشتر طول بکشد، که معمولا به زمان ثبت نام و بودجه بستگی دارد. دوره دکتری پاره وقت در استرالیا ممکن است تا 6 سال طول بکشد، اما این روش تحصیلی معمولاً برای دانشجویان بین ­المللی در دسترس نیست.

هزینه تحصیل در مقطع دکتری در استرالیا

هزینه تحصیل در مقطع دکتری در استرالیا در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی  نسبتاً بالاست، اما بورسیه تحصیلی و سایر اشکال بودجه در دسترس است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی در استرالیا، هزینه­ ها را با نرخ بالاتری پرداخت خواهید کرد. این به این دلیل است که دانشجویان داخلی از یارانه دولتی دانشگاه­ های دولتی بهره­مند می شوند. دولت استرالیا تخمین زده است که هزینه ­های معمول بین المللی PhD بین 18000 تا 42000 دلار استرالیا (13065-30485 دلار آمریکا) در سال است. این مبلغ تقریبی است که در صورت ارائه پروپوزال تحقیقاتی خود پرداخت می­ کنید.

بورسیه­های تحصیلی مقطع دکتری

شما می­توانید به عنوان یک دانشجوی دکتری در استرالیا هزینه­ های دانشگاه خود را از منابع مختلف، از جمله بورسیه­ های دانشگاهی و مشوق­ های دولتی تامین کنید. بسیاری از این بورسیه ­ها به طور ویژه برای جذب دانشجویان طراحی شده است. منابع اصلی تامین مالی در مقطع دکتری در استرالیا عبارتند از:

  • بورسیه ­های دکتری از دانشگاه­های استرالیا: دانشگاه­ها اغلب تامین مالی دانشجویانی که دارای رزومه مناسبی هستند، را بر عهده می­گیرند. برخی از موسسات همچنین ممکن است بورسیه­های خاصی برای دانشجویان بین­المللی دکتری داشته باشند.
  • بودجه برنامه آموزشی پژوهشی: این بورسیه برای دانشجویان دکتری داخلی و خارجی در دسترس است. دانشگاه­های شرکت کننده بر اساس معیارهای واجد شرایط بودن که توسط دولت تعیین شده، موقعیت­هایی را به دانشجویان اعطا می­کنند.

درخواست برای پذیرش تحصیلی دکتری در استرالیا

اولین قدم برای درخواست پذیرش دکتری در استرالیا، تماس با یک استاد راهنما است. دانشگاه­ها معمولاً درخواست­های دانشجویان بین ­المللی را که از این طریق اقدام نکرده ­اند، نادیده می­گیرند. هنگامی که یک استاد مناسب پیدا کردید، باید از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید. سعی کنید توضیحی واضح و مختصر از پروژه یا علایق خود ارائه دهید و ارتباط تحقیقات خود را با تحقیقات آنها آشکار کنید. پس از دریافت تایید از یک استاد، می­توانید درخواست رسمی خود را برای دانشگاه ارسال کنید.

معمولاً برای درخواست دکتری در استرالیا به مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد در یک رشته مرتبط نیاز دارید. ممکن است دانشگاه­ ها شما را بدون مدرک کارشناسی ارشد بپذیرند، اما این احتمال کم است. مدارک موردنیاز علاوه برا مدارک هویتی برای دکتری شامل موارد زیر است:

  • ارائه مدارک قبلی شما (ممکن است نیاز به تایید دانشگاه داشته باشد)
  • پروپوزال تحقیق
  • هدف یا اهداف شخصی

نمرات زبان برای پذیرش نیز شامل جدول زیر است:

آزمون زبان نمره
آیلتس 6.5
تافل 85
CAE 176
PTE 61

انجام مصاحبه پس از درخواست

این امکان وجود دارد که یک دانشگاه بخواهد برای پذیرش با شما مصاحبه کند. این معمولاً نشانه خوبی است زیرا نشان می­دهد که درخواست شما قوی بوده و استاد آینده شما فکر می­کند که شما دارای پتانسیل هستید. دانشگاه­ها از دانشجویان بین المللی انتظار ندارند که تمام راه را فقط برای مصاحبه به استرالیا سفر کنند.

پذیرش تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان

برای دانشجویانی که به هر دلیل نتوانند مدرک زبان را دریافت کنند، دانشگاه­ های کمی در استرالیا وجود دارد که بتوانند بدون ارائه مدرک در دانشگاه پذیرش بگیرند. شما می­توانید در استرالیا نه تنها در مقطع کارشناسی، بلکه در مقطع کارشناسی ارشد بدون مدرک زبان نیز تحصیل کنید.

فرآیند درخواست برای تحصیل در استرالیا بدون مدرک زبان

  • درباره دانشگاه‌های استرالیا تحقیق کنید و دوره‌هایی که می‌خواهید را لیست کنید. شما باید رتبه بندی دانشگاه و شرایط صلاحیت داشتن را در وب سایت دانشگاه مرور کنید.
  • شما باید برای کالج های بدون مدرک زبانی که در استرالیا انتخاب کرده ­اید، به صورت آنلاین درخواست دهید.
  • برای درخواست، شما به مدارکی ازجمله مدرک تحصیلی قبلی، رزومه، پاسپورت، مدرک سابقه کار و غیره نیاز دارید.

هنگامی که درخواست شما در فهرست نهایی قرار گرفت، مصاحبه­ های ویدیویی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی از شما گرفته می­شود. همچنین این مصاحبه برای بررسی اشتیاق و هدف شما برای پذیرش در دانشگاه انجام می­شود. برای تایید پذیرش خود در دانشگاه بدون مدرک زبان، باید این مصاحبه را با موفقیت، به بهترین شکل ممکن انجام دهید. پس از آن در صورت قبولی در مصاحبه، ایمیلی برای شما ارسال می­شود که می­توانید پس از آن، اقدامات دیگر را انجام دهید.

بورسیه تحصیلی استرالیا

بورسیه­های تحصیلی و کمک­های مالی زیادی برای دانشگاه­های استرالیا وجود دارد که می­تواند به شما در زمینه تحصیل در استرالیا کمک کند. این بورسیه ­ها توسط دولت استرالیا، ارائه ­دهندگان خدمات آموزشی، و تعدادی دیگر از سازمان های دولتی و خصوصی ارائه می­شوند. عمده برنامه ­های بورسیه تحصیلی موجود برای دانشجویان بین المللی عبارتند از:

بورسیه جوایز استرالیا

جوایز استرالیا با هدف ارتقای دانش، پیوندهای آموزشی و روابط پایدار بین استرالیا و همسایگان از طریق برنامه­های بورس تحصیلی گسترده در استرالیا است. این برنامه، بورسیه­ های ارائه شده توسط وزارت امور خارجه (DFAT)، وزارت آموزش و مرکز استرالیا برای تحقیقات بین المللی کشاورزی (ACIAR) را شامل می­شود.

بیشتر بخوانید: بهترین دانشگاه های استرالیا 2022

 

بورسیه مقصد استرالیا

برنامه مقصد استرالیا (Destination Australia) یا DAP یک برنامه مربوط به دولت استرالیاست که به ارائه ­دهندگان آموزش عالی واجد شرایط، برای ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین ­المللی برای تحصیل در استرالیا، کمک مالی می­کند. بورسیه های مقصد استرالیا برای هر دانشجو تا 15000 دلار در سال ارزش­گذاری می­شود و برای دانشجویانی که با گواهی IV (6 تا 12 ماه مدرک لیسانس و 4 سال مدرک دکتری)، در سراسر استرالیا تحصیل می کنند در دسترس است.

برنامه آموزشی تحقیقاتی دولت استرالیا (RTP)

RTP یک مجموعه منعطف بودجه برای حمایت از دانشجویان داخلی و خارجی است که در مقطع دکتری تحقیقاتی و کارشناسی ارشد تحقیقاتی شرکت می­کنند. از 1 ژانویه 2017، RTP جایگزین جوایز تحصیلات تکمیلی استرالیا، بورسیه­های تحقیقاتی بین ­المللی تحصیلات تکمیلی و طرح آموزشی-پژوهشی شد. درخواست برای این بورسیه مستقیماً در دانشگاه انجام می­شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل فرزند

در صورتی که سن فرزند شما کمتر از 18 سال است و بتوانید پذیرش تحصیلی استرالیا در مدرسه را برای وی دریافت کنید، می­توانید همراه او در استرالیا اقامت داشته باشید. این ویزا تحت عنوان ویزای گاردین شیپ بوده که برای پدر و مادر دانش­آموزان صادر می­شود. برای دریافت این ویزا کافیست، مدارک هویتی خود را که نشان­دهنده سرپرست بودن شما می‌باشد، به سفارت استرالیا نشان دهید.

سخن پایانی

دریافت پذیریش تحصیلی استرالیا با توجه به سطح بالای آموزش و دانشگاه­ های با کیفیت، ممکن است کمی دشوار باشد اما غیر ممکن نیست. برای تحصیل در استرالیا، ابتدا باید با توجه به رشته، مقطع و دانشگاه، مدارک موردنیاز را فراهم کنید. از اصلی­ترین مدارک برای ارسال، مدرک زبان است که همه دانشگاه ­ها، مدرک آیلتس را قبول می­کنند. برای دریافت مدرک زبان، بهترین روش تهیه دوره­های آنلاین آیلتس از مرکز زبان آرمانی است تا در کوتاه­ترین زمان و با هزینه کم، این مدرک را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید