مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شاید تصور کنید که آموزش آنلاین زبان انگلیسی به هیچ عنوان روش سود مندانه ای نیست. تا سالیان اخیر بیشتر افراد تصور می کردند که یادگیری زبان انگلیسی تنها از طریق شرکت در دوره های آموزش زبان به صورت کاملا حضوری میسر است. این روال تا زمانی ادامه داشت که ویروسی قدرتمند و در عین حال نامرئی، به نام کرونا، روی کار نیامده بود. یکی از مهم ترین حرفه هایی که در دوران کرونا تغییرات و تحولات گسترده ای را تجربه کرد، آموزش بود. تمامی افراد جامعه تحصیلات مدرسه ای، دانشگاهی، دکترا و … خود را به صورت آنلاین می گذراندند. نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد این است که این روش بسیار موفق هم عمل کرد. همچنین در آموزش برخی از دروس نیز توانست بهترین عملکرد را حتی بهتر از آموزش حضوری از خود ارائه دهد.

بسیاری از آموزشگاه های زبان نیز ترجیح دادند از این شیوه برای تدریس به زبان آموزان خود استفاده کنند. به دلیل فراهم شدن امکان آموزش از هر نقطه در شهر و کشور، افراد زیادی توانستند به آموزش های عالی دسترسی داشته باشند و در اوقات فراغت خود و یا در هنگام کار از آن استفاده نمایند. علاوه براین، تعداد زبان آموزان بسیار بیش تری توانستند به این آموزش ها دسترسی داشته باشند. در حقیقت این پیشرفت های بی سابقه را مدیون تکنولوژی های نوین هستیم.

قبل از این اتفاق نیز ابزارهای زیادی وجود داشت که افراد می توانستند از طریق آن به آموزش غیر حضوری دسترسی پیدا کنند؛ اما اطلاعات جامع و کافی از آن ها در دسترس نبود و تنها تعداد بسیار کمی از افراد از قابلیت های خارق العاده این ابزار آگاهی داشتند. همچنین سیستم ها و پلتفرم های بسیار کارآمدی نیز روی کار آمدند.

شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که شیوه آموزش غیر حضوری تا این حد نسبت به آموزش سنتی برتری داشته باشد. هر چند افراد زیادی هم بودند که نتوانستند خود را با این شیوه از آموزش نوین وفق دهند. همچنین بسیاری از زبان آموزان نیز به سختی توانستند خود را با این شیوه نوین آموزش هماهنگ کنند. اما در حقیقت و در حال حاضر، بیشتر زبان آموزان ترجیح می دهند که در صورت امکان، به همان شیوه آنلاین و نوین، سطح زبان خود را ارتقاء دهند؛ چرا که امکان ضبط، بازبینی دوباره، امکان درس خواندن در هر شرایط و در هر زمانی برای زبان آموز به سادگی فراهم شده است. بدین ترتیب، آموزش زبان آنلاین زبان انگلیسی بازدهی بسیار بیشتری برای آن ها خواهد داشت. با ما همراه باشید تا با مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیش تر آشنا شویم.

 

کلیک کنید: آموزش آنلاین زبان عمومی آرمانی

 

مزیت های آموزش آنلاین زبان

مزیت های آموزش آنلاین زبان

برخی از زبان آموزان بر این باور هستند که آموزش آنلاین، کیفیت و بازدهی آموزش حضوری را ندارد و به هیچ عنوان نمی توان آموزش غیر حضوری زبان را به طور کامل با آموزش حضوری جایگزین کرد. این دسته از افراد برای ادعای خود دلایل متعددی را می آورند که بسیاری از آن ها تا حد زیادی قابل قبول نیست. کارایی هر سیستم آموزشی در ابتدای کار مشخص نیست. بلکه در طول زمان و توسط آزمایش های مکرر قابل اندازه گیری بوده و می توان درصد موفقیت آن را اندازه گیری کرد.

البته شاید این زمان از ابتدای شیوع کرونا تا به حال برای ارزیابی و بررسی های دقیق آماری نتایج حاصل از آموزش آنلاین کافی نباشد. اما با گذشت بیش از دو سال از این رویداد، می توان به بازدهی آن، امتیاز بالایی داد. همچنین سیستم آموزش آنلاین مزایای زیادی دارد که به هیچ عنوان در کلاس های حضوری نمی توان از آن ها بهره مند شد. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای آموزش آنلاین زبان پرداخته شده است.

  • صرفه جویی در هزینه

اولین و مهم ترین مزیتی که سیستم آموزش آنلاین از آن برخوردار است، صرفه جویی در هزینه است؛ چرا که زبان آموز ملزم به پرداخت هزینه های رفت و آمد برای رسیدن به کلاس حضوری نیست. ضمن اینکه کلاس های آنلاین زبان نسبت به حضوری نیز از قیمت پایین تری برخوردار هستند. بدین ترتیب، هزینه ها برای زبان آموز از دو جهت کاهش می یابد: یکی هزینه رفت و آمد و دیگری هزینه شرکت در خود کلاس ها.

  • صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان به عنوان گرانبهاترین عنصر عمر انسان به شمار می رود. افراد با شرکت در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی می توانند در زمان خود صرفه جویی چشمگیری داشته باشند. شاید حدود 3 یا 4 ساعت زمان لازم باشد که فردی برای آماده شدن و حرکت کردن به سمت کلاس های زبان و بازگشت به سمت خانه نیاز داشته باشد.

در نهایت نیز، فرد مورد نظر از لحاظ فیزیکی نیز خسته است و نیاز به استراحت بیشتری نیز خواهد داشت. حال خودتان این حالت را با شرایط کلاس آنلاین مقایسه کنید. فرد نیاز به عوض کردن مسیر و یا رفت و آمد نخواهد داشت. زبان آموز در همان زمان که کلاس آنلاین شروع می شود بدون تعویض لباس و موقعیت جغرافیایی به راحتی در کلاس حضور داشته و از آموزش های آن استفاده می کند. همچنین با اعضای کلاس و استاد نیز در تعامل است.

• امکان برگزاری و شرکت در کلاس در هر نقطه جغرافیایی

  • امکان انتخاب بهترین و با تجربه ترین اساتید

زبان آموزان در کلاس های حضوری با مشکل بزرگی رو به رو هستند. این امر برای همه ما واضح و روشن است که همه اساتید زبان از مهارت کافی برای تدریس و آموزش به زبان آموزان برخوردار نیستند. زبان آموزان تمایل دارند که از بهترین امکانات آموزشی و تجربه های بهترین اساتید استفاده کنند و وقت خود را برای دیگر استادانی که از مهارت کافی برخوردار نیستند، بیهوده تلف نکنند. در کلاس های حضوری آموزشگاه ها، اساتید به صورت چرخشی عوض می شوند. بدین ترتیب، زبان آموزان ممکن است در برخی از ترم ها، نتوانند با استاد مورد نظر خود کلاس داشته باشند و فرد دیگری را برای این کار تحمل کنند.

اما این مشکلات بسیار جدی برای زبان آموزانی که از آموزش آنلاین استفاده می کنند وجود ندارد. یکی دیگر از بهترین مزایای سیستم آموزش آنلاین این است که زبان آموزان می توانند بهترین اساتید کشور را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی خود انتخاب کنند. بدین ترتیب، زبان آموز می تواند از هر موسسه ای در سراسر کشور، در کلاس های درس بهترین اساتید شرکت داشته باشد و یادگیری زبان انگلیسی خود را بهتر از بسیاری از کلاس های آموزش حضوری که اساتید آن تجربه و مهارت لازم و کافی را ندارند، ادامه دهد.

  • انعطاف در زمان برگزاری کلاس های درس

کلاس های آموزش حضوری با برنامه هایی مشخص و در زمان های خاص برگزار می شوند. در صورتی که زبان آموز در زمان و مکان مقرر شده حضور نداشته باشد، کلاس مورد نظر را از دست خواهد داد و به هیچ عنوان نمی تواند به طور کامل به کامل ترین نکات گفته شده در آن جلسه دسترسی داشته باشد.

در کلاس های آموزش آنلاین زمان آموزش کاملا انعطاف پذیر بوده و مطابق با زمان مورد تایید زبان آموز خواهد بود. علاوه بر این امکان ضبط تصویری کلاس وجود دارد. بدین ترتیب، زبان آموز در صورتی که نتواند در زمان مربوطه در کلاس حضور داشته باشد و یا تمرکز کافی بر روی مطالب نداشته باشد؛ می تواند باری دیگری کلاس ضبط شده آن را مشاهده کند. به همین خاطر، زبان آموزان هیچ کلاسی را به دلیل مشغله های غیر منتظره از دست نخواهند داد.

 

پیشنهاد ویژه: آموزش آنلاین آیلتس آرمانی به صورت کاملا فشرده و انعطالف پذیر

 

  • امکان برگزاری و شرکت در کلاس در هر نقطه جغرافیایی

یکی دیگر از مهم ترین نکات آموزش زبان آنلاین این است که شما می توانید در هر نقطه ای از جهان، در کلاس های آنلاینی که در گوشه ای دیگر برگزار می شود، دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب، افراد می توانند در هر نقطه از جهان که به گوشی موبایل و اینترنت دسترسی داشته باشند، در کلاس های مربوطه شرکت نمایند.

در برخی از شرایط ممکن است سفر کنید و یا به مهمانی بروید. این شرایط نیز هیچ خللی در روند آموزشی شما ایجاد نمی کند. کافی است که شما تمرکز خود را بر روی مطالبی بگذارید که سعی در یادگیری و یا آموزش آن دارید. علاوه بر این، افراد مختلف نیز می توانند حتی از خارج از کشور نیز به کلاس های شما دسترسی داشته باشند و از آموزش ها و مطالبی که در کلاس گفته می شود، بهره مند شوند.

  • احساس راحتی و تمرکز بیش تر برای زبان آموز و استاد

در کلاس هایی که به صورت حضوری برگزار می شود، زبان آموزان مجبورند با لباس های بیرونی و رسمی در کلاس ها حضور داشته باشند. شاید به تن داشتن لباس های رسمی و به خصوص جوراب و کفش در فصول گرم سال برای افرادی که طبع گرمی دارند، بسیار آزار دهنده باشد. همچنین ممکن است حضور در کلاس به همراه افراد مختلف که سلایق و شرایط بدنی متفاوتی نیز دارند نیز کمی سخت باشد.

حتما تجربه داشته اید که فردی در کلاس خواهان روشن کردن شوفاژ و یا کولر است و فردی دیگر نیز خواسته ای برخلاف فرد اول دارد. این دسته از افراد تصور می کنند که نمی توانند در شرایط دمایی که مطابق با خواست آن ها نیست، تمرکز خود را برای بهره مندی از نکات کلاس حفظ کنند. این در حالی است که شما در کلاس های آنلاین می توانید در شرایط و دمایی مطابق با خواست و سلیقه خود در کلاس شرکت کنید و بدون مزاحمت برای دیگران به یادگیری دروس خود بپردازید.

  • امکان ضبط کلاس آنلاین

بارها اتفاق افتاده است که هنگام آموزش، حواس زبان آموز به جایی دیگر پرت شده است و زبان آموز نتوانسته است متوجه آموزش شود. این امری طبیعی است که بسیاری از ما، بارها شاهد آن بوده ایم. در کلاس های آنلاین نیز بارها اتفاق افتاده است که نگاه زبان آموز به صفحه مانیتور است اما تمرکز کافی ندارد. این مشکل برای کلاس های آنلاین برطرف شده است.

زبان آموزان در بیشتر پلتفرم های آموزشی قابلیت ضبط کلاس را دارند. بدین ترتیب، افراد می توانند هنگام مطالعه و یا حل مسئله خود زمانی که خواهان مروری دوباره بر مطالب کلاس بودند، فیلم کلاس را بارها و بارها مرور کنند. این قابلیت برای کلاس های حضوری فراهم نیست و نهایت کاری که زبان آموزان می توانند انجام دهند، ضبط صوتی کلاس مورد نظر است که بازدهی چندانی ندارد.

  • عدم نیاز به نوشتن جزوه و سرعت بالای انتقال مطالب

یکی از مهم ترین مشکلاتی که افراد و اساتید در کلاس های حضوری با آن روبه رو هستند؛ این است که زبان آموزان به جای گوش دادن به مطالب، ترجیح می دهند که مطالبی که در تخته نوشته می شود را در جزوه بنویسند. این کار به شدت بازدهی کلاس را پایین می آورد و از تمرکز زبان آموزان می کاهد. در صورتی که استاد با تذکر خود مانع این کار شود، زمان زیادی برای رونوشت افراد از مطالب تخته گرفته می شود.

در کلاس های آنلاین، تمامی نکات آموزش و تدریس شده در فایل pdf، عکس و یا فرمت های مختلف قرار می گیرد. زبان آموزان دیگر نیازی به رو نوشت مطالب نخواهند داشت و می توانند از طریق مطالب تهیه شده در کلاس توسط استاد، بهترین بازدهی را داشته باشند. همچنین با این روش سرعت تدریس و همچنین ارائه مطالب نیز به طور قابل توجهی بالا می رود؛ چرا که زبان آموزان دیگر نیازی به رونوشت مطالب از پای تخته نخواهند داشت.

 

معرفی دوره های آنلاین زبان انگلیسی آرمانی

 

منظور از دوره های آنلاین زبان انگلیس آرمانی این نیست که این دوره ها از طریق اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ یا لایو اینستاگرام و… برگزار شود. بلکه این امکان از طریق بهترین و جدیدترین متد آموزشی ارائه می شود. زبان آموزان می توانند در هر زمان از طریق پلتفرم های ساده و ابزارهایی مانند گوشی، تبلت، موبایل و با اینترنت ساده، در کلاس ها شرکت کرده و به مطالب دسترسی داشته باشند.

سطح دوره های آرمانی از سطح 1 تا 16 است. سطح یک بدین معنا است که فرد متقاضی تنها با حروف الفبا آشنایی دارد. زبان آموزان با قدم هایی آهسته و پیوسته و به مرور پر رنگ تر تغییرات خود را در تمامی مهارت های زبانی، با ارتقاء از سطحی به سطحی دیگر لمس خواهند کرد. زمانی که شما به سطح 16 برسید، می توان گفت که به سطح خوبی از مهارت های آموزش زبان انگلیسی رسیده اید. مطالعه و دنبال کردن کلاس ها به تایم، انگیزه و توجه جدی نیاز دارد. در صورتی که زبان آموز این المان ها را در خود ایجاد کند، صد در صد با استفاده از دوره های آرمانی به خواسته خود خواهد رسید.

بسیاری از افراد خواهان یادگیری زبان انگلیسی در مدت زمان بسیار کمتر از حد استاندارد هستند. برای مثال افرادی می خواهند در 10 روز، یک ماه و… به زبان انگلیسی به صورت کامل تسلط پیدا کنند. این موضوع برای آن ها  دور از انتظار است و به هیچ عنوان چنین اتفاقی نخواهد افتاد. اما در صورتی که زبان آموز از اراده کافی برخوردار باشد، حقیقتا از دوره های آرمانی لذت خواهد برد و در مدت زمان خوبی شاهد پیشرفت چشمگیر مهارت های زبانی خود خواهد بود.

دقت داشته باشید که در دوره های آرمانی به غیر از قسمت اصلی درسی، در داخل اکانت کاربری به صدها تمرین دسترسی خواهید داشت. ستون اصلی دوره های آرمانی، تمرین و تکرار است. بدین ترتیب، زبان آموزان با تکرار و تمرین می توانند آموزش های زبان را به خوبی در ذهن خود تثبیت کنند.

علاوه بر این، در دوره های آرمانی، زبان آموزان ده ها تمرین خواهند داشت. در اکانت کاربری هر فرد، قسمتی برای تکالیف در نظر گرفته شده است که بعضی از آن ها جمله سازی، درک پاراگراف و در برخی دیگر نیز زبان آموزان باید برای تقویت اسپیکینگ خود و اطلاع یافتن از نقاط ضعف خود، باید صدای خود را ضبط کرده و در این سامانه ارسال نمایند. تیم متخصص آرمانی در کم ترین زمان ممکن بازخوردهای خود را از ارسال تکالیف و همچنین نقاط قوت و ضعف هر فرد را اعلام می کند.

بنابراین علاوه بر بخش اصلی درس که از بهترین کتاب آموزش زبان الهام گرفته شده است، زبان آموزان تمرین ها و تکالیفی را برای تقویت مهارت های زبانی مانند اسپیکینگ، لیسنینگ خواهند داشت که با پشتیبانی دائمی همراه خواهد بود. پشتیبانی به صورتی است که افراد از طریق اکانت کاربری، هر سوال درسی که در رابطه با مطالب گفته شده داشته باشند، می توانند سوال خود را بپرسند. تیم آرمانی با شوق و انگیزه فراوان، آماده پاسخگویی به هر گونه پرسش زبان آموزان خود خواهد بود و در این مسیر به طور دائم همراه با آن ها این مسیر را طی می کند.

 

پیشنهاد ما: آموزش آنلاین زبان آرمانی با روش های مدرن و قیمت استثنایی

 

معرفی دوره های آنلاین زبان انگلیسی آرمانی

 

 

مهم ترین نکاتی که در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آرمانی وجود دارد، این است که درست مانند کلاس حضوری، حتی بسیار بسیار پر بازده تر (امکان عقب جلو و متوقف کردن فیلم برای بهترین بازدهی وجود دارد) فراهم شده است. در دوره های آرمانی زمانی که یک لغت جدید آموزش و مثالی برای آن آورده می شود؛ در قالب این مثال، بسیاری از مطالبی که پیش از این آموزش داده شده، گرد آمده اند. با این کار، در حین آموزش نکات جدید، مطالب قبلی نیز مرور خواهد شد.

نکات بسیار هیجان انگیزی در دوره های آرمانی وجود دارد که می تواند شما را شگفت زده کند. سال های زیادی برای این دوره زمان گذاشته شده است و متخصصان تلاش کرده اند تا شاهد بهترین نتیجه و مهارت از زبان آموزان خود باشند. مطمئنا تجربه ای دلنشین را در کنار دوره آرمانی و تیم متخصص و پشتیبان همیشه همراه آن، خواهید داشت. در صورتی که قصد دارید بهترین دوره از آموزش زبان انگلیسی را برای خود انتخاب کنید، به شما دوره های آرمانی را پیشنهاد می کنیم. ابتدا حتما دموی دوره های آرمانی را ببینید تا نگاه درستی پیدا کنید. در مرحله بعد در آزمون های تعیین سطح دوره های آرمانی شرکت کنید. در نهایت، شما می توانید وارد دوره های آرمانی شده و با وقت، انگیزه و پشت کاری که بر روی کار می گذارید، شاهد بهترین نتایج باشید.

 

ویژگی های منحصر به فرد دوره های آموزش عمومی زبان آرمانی

  • دوره های ترمیک آموزش زبان انگلیسی آنلاین در شانزده ترم ارائه می شود.
  • آزمون تعیین سطح و شرکت در دوره هایی متناسب با سطح زبان فرد شرکت کننده
  • محتوای تعاملی بی نظیر با ارائه ایمان مافی
  • امکان انجام صدها تکلیف و کوییز در اکانت کاربری
  • امکان تقویت لیسنینگ و ارسال تکالیف صوتی و نوشتاری و دریافت بازخورد بسیار دقیق از کارشناسان
  • امکان طرح سوالات درسی و مشورتی از طریق سامانه و بهره مندی از پشتیبانی آموزشی و فنی

 

معرفی دوره های آنلاین آیلتس آرمانی

دور های آنلاین آیلتس نیز به سبک بسیار نوآورانه ای برگزار می شود که حتما باید دموهای آن را مشاهده کنید. در این دوره ها تعامل های زیادی وجود دارد که در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکانی با استفاده از اینترنت ساده می توانید به آن دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب، اولین و مهم ترین قدم، آشنایی با دوره های آنلاین آیلتس آرمانی است.

تاکید این دوره بر روی رایتینگ و اسپیکینگ است که در قالب پنج دوره ارائه می شود. این دوره ها مکمل هم بوده و به شدت به هم وابسته هستند. زمانی که وارد دوره های آیلتس آرمانی شوید، نکات ریز و به برنامه های مجموعه دسترسی خواهید داشت. شما با استفاده از دوره می توانید برنامه خود را تنظیم کرده و مطابق با توضیحات ارائه شده، آن را پیش ببرید.

قسمت اصلی دوره ها مهارت رایتینگ و اسپیکینگ را پوشش می دهند. افرادی که همه دوره ها را به صورت یکجا خریداری می کنند، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات خوب، می توانند به تخفیفات ویژه ای که برای وبینار های ریدینگ و یا مشاوره های متخصصان بهره مند شوند. این موضوع بدین معنا است که این دسته از افراد می توانند خیالشان از بابت چهار مهارت زبان انگلیسی آسوده باشد. دوره ها درست مانند کلاس های واقعی هستند با این تفاوت که در هر لحظه از روز، شما می توانید به محتواهای ارائه شده دسترسی داشته باشید. همچنین بار ها و بارها می توانید آن ها را تماشا کرده، نوت بردارید و مطالب را مرور کنید.

برای بهترین نتیجه لازم است بهترین تایم و مداوم ترین برنامه را با بهترین انگیزه به آن اختصاص دهید. با این کار، مطمئن باشید که بسیار زیاد از روند انجام و همچنین از نتیجه کار راضی خواهید بود. این موضوع را بیشتر از 9000 نفری که دوره های آرمانی را گذرانده اند، تصدیق می کنند.

نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که جدا از بخش های اصلی درسی، روش و ستون یادگیری بر پایه تمرین و تکرار است. بنابراین شما در اکانت کاربری خود، به صدها تمرین و کوییز دسترسی خواهید داشت. این قابلیت می تواند در مسیر یادگیری بسیار مفید و موثر باشد. همچنین ده ها تکلیف در داخل دروس است؛ در این تکالیف شما می توانید جمله، پاراگراف و.. را بنویسید. این تکالیف توسط تیم متخصص آرمانی می توانند بازخورد دقیق و تخصصی بگیرند. بدین ترتیب، تمامی نقاط قوت و ضعف به وضوح مشخص خواهد شد.

یک سری دیگری از تمرین ها وجود دارد که تمرکز آن ها بر روی تقویت اسپیکینگ است. این تمرین ها به صورتی است که در پاسخ به سوالات خاصی، در قالب مطالبی که فرا گرفته اید، پاسخ خود را ضبط کرده و فایل صوتی آن را برای آرمانی ارسال می کنید. متخصصان آرمانی خیلی دقیق و تخصصی، ایرادات شما را مشخص خواهند کرد. با این کار به هیچ عنوان استرسی از بابت اسپیکینگ آزمون آیلتس نخواهید داشت. بدین ترتیب با خیالی راحت می توانید دوره های آیلتس را بگذرانید.

در طول کل مسیر و در طول کل زمانی که اکانت کاربری خود را دارید، می توانید از سیستم پشتیبانی آرمانی استفاده کنید. یعنی از داخل پنل کاربری خود، می توانید تیکت بزنید و از متخصصان آرمانی سوال های درسی و یا مشورت هایی را دریافت نمایید. دوره های آرمانی در کل مسیر آیلتس همراه شما خواهد بود و این می تواند کمک بزرگی برای شما باشد و مطمئنا از این کمک نیز لذت خواهید برد.

همچنین وبینارهای خاصی برای اعضای دوره ها برگزار می شود که می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. تلفیق مطالب درسی در کنار کوییزها، تمرین ها، وبینارها و تکلیف ها و همچنین پشتیبانی دائمی که دوره های آرمانی آن را ارائه می دهند، معمولا روی بازدهی یادگیری مهارت زبان انگلیسی شما بسیار تاثیر گذار است. با استفاده از این دوره به شما این اطمینان را می دهیم که پیشرفتی محسوس در نمره آیلتس و همچنین مهارت های زبانی خود را شاهد خواهید بود.

 

مراحل شرکت در دوره آموزش آنلاین آیلتس آرمانی

در صورتی که قصد دارید به تیم خارق العاده آرمانی بپیوندید، لازم است که مراحل زیر را انجام دهید. مراحل شرکت در دوره های آموزش آنلاین آیلتس آرمانی به شرح زیر است:

  1. آزمون تعیین سطح: با شرکت در این آزمون آنلاین، علاوه بر مشخص کردن سطح، نمره تقریبی آیلتس شما را نیز مشخص می کند.
  2. دریافت برنامه درسی هوشمند: این مرحله کاملا رایگان است. شما می توانید با وارد کردن نمره فعلی، نمره هدف، زمان و شرایط اختصاصی خود، برنامه درسی جزء به جزء، کاملا شفاف و کاملا شخصی را دریافت کنید.
  3. مشاهده دمو: قبل از شرکت در دوره لازم است به صورت رایگان دموی دوره های آموزش انگلیسی آنلاین را مشاهده کرده و از آن استفاده نمایید.
  4. ثبت نام در دوره: این مرحله، آغاز تجربه ای دلنشین از پیشرفت و موفقیت شما است.

جمع بندی مزایای آموزش آنلاین زبان

جمع بندی مزایای آموزش آنلاین زبان

در این مقاله مهم ترین مزایای سیستم آموزشی آنلاین را بررسی کرده ایم. آموزش زبان به صورت آنلاین مزایای بی نظیر زیادی دارد. شاید در ابتدای گسترش آموزش های غیر حضوری، این نکات مشهود و قابل لمس نبودند. اما در حال حاضر با گذشت حدود دو سال از آموزش آنلاین و آشنایی و اخت گرفتن بسیاری از افراد با این شیوه از آموزش، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای آموزش حضوری، از آموزش آنلاین استفاده کنند.

در صورتی که قصد دارید زبان عمومی خود را تقویت کرده و در آزمون های مهمی مانند آیلتس شرکت کنید، به شما دوره های آرمانی را پیشنهاد می کنیم. این سیستم آموزشی با بهره گیری از جدیدترین شیوه های تدریس، کامل ترین و جامع ترین سیستمی است که از طریق آن بسیاری از زبان آموزان توانسته اند، نمره های بالایی کسب کنند. این کلاس ها علاوه بر دارا بودن بهترین کیفیت های آموزشی قادر است با کم ترین و مقرون به صرفه ترین کیفیت موجود، زبان آموزان خود را در سریع ترین زمان ممکن به هدفشان که یادگیری و مکالمه روان زبان انگلیسی است، برسانند.

 

دیدگاهتان را بنویسید