رمان های انگلیسی مبتدی ها

رمان های انگلیسی مبتدی مجموعه کتاب هایی هستند که معمولا در آنها لغات، گرامر و محتوای پیچیده به کار نمی روند. از این رو می توانند به عنوان یکی از بهترین راه ها برای تقویت زبان افراد با سطوح پایین باشند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین منابع در این زمینه می پردازیم. شما می توانید از آنها برای رشد و تقویت دایره لغات، گرامر و سطح زبان خود استفاده کنید.

نقش رمان های انگلیسی در تقویت زبان

رمان های انگلیسی مبتدی یکی از ابزارهای فراگیری و رشد این زبان هستند که می تواند آموزش این زبان را شیرین تر کنند. همه ما می دانیم که زبان انگلیسی درون خود دو بخش بسیار مهم یعنی گرامر و لغات را دارد. برای یادگیری این دو، لازم است افراد تا حد امکان اقدام به جستجوی منابع و تمرین نمایند. برای کسانی که می خواهند هردو اینها را در کنار هم یاد بگیرند، استفاده از رمان های انگلیسی مبتدی رایگان پیشنهاد بسیار مناسبی خواهد بود.

به کارگیری رمان های انگلیسی مبتدی می‌تواند شما را با ساختارها و محتوای عمیق‌تر آشنا کند و مهارت‌هایتان را در رایتینگ و گرامر افزایش دهد. شما می توانید با خواندن این نوع محتواها، در جمله سازی زبان مقصد، عبارت های متداول و حتی آشنایی با فرهنگ آنها نیز گام های خوبی بردارید. این دسته از رمان ها همواره منبعی برای لغات جدید و کاربردی خواهند بود که می توانند قدرت مکالمات شما را افزایش دهند.

 

معرفی انواع رمان ها

حال با یک مقدمه اجمالی، لازم است به معرفی انواع رمان های انگلیسی مبتدی بپردازیم که به شرح زیر می باشند:

  • Mieko and the Fifth Treasure: هرچند این کتاب چندان مشهور نیست اما برای زبان آموزی توصیه شده است. شما می توانید آن را به عنوان یکی از رمان های انگلیسی مبتدی پی دی اف دار دانلود کرده و یا تهیه کنید. این کتاب در حدود 77 صفحه محتوای مفید دارد و سطح آن دشوار نیست. در متن محتوای این کتاب، دانستنی های جالبی از فرهنگ کره نیز بیان شده است.
  • The Alchemist by Paulo Coelho: کتاب کیمیاگر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هایی است که خواندن آن فوق‌العاده آسان می باشد. شما می توانید آن را با معانی پنهان زیادی که دارد رمزگشایی کرده و تغییرات مثبتی را برای خود به ارمغان بیاورید. داستان در مورد پسری چوپان است که رویاهایش او را به این باور رسانده است که پیشگویی مربوط به او وجود دارد. او در ملاقات با یک فالگیر سفری را آغاز می کند و در طول راه با شخصیت های فوق العاده جالبی آشنا می شود.
  • Malgudi Days: یکی دیگر از نمونه های خوب کتاب داستان های انگلیسی برای مبتدیان، رمانی به نام روزهای مالگودی است. داستان در شهری خیالی به نام مالگودی رخ می دهد که در جنوب هند موقعیت دارد. این مجموعه از 32 داستان کوتاه تشکیل شده است و مجموعه ای تلویزیونی به زبان هندی و انگلیسی نیز از آن ساخته شده است. قطعا برای بیشتر کسانی که آن را می خوانند، ممکن است حال و هوای نوستالژی داشته باشد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت زبان آرمانی از دوره های ما استفاده کنید.

 

رمان های انگلیسی مبتدی ها

رمان های انگلیسی مبتدی ها

بررسی برترین رمان های مبتدی در زبان انگلیسی

برخی دیگر از رمان های معروف و مبتدی در زبان انگلیسی وجود دارند که می توانید آنها را به عنوان رمان های انگلیسی مبتدی در نظر داشته باشید. این موارد عبارتند از:

  • Charlotte’s Web: این مورد را می توان از رمان های دوست داشتنی در بین غالب گروه های سنی دانست که حتی در برنامه درسی برخی از مدارس کشورهای مختلف نیز از آن استفاده می شود. شما می توانید در مکالمات نیز از لغات آن استفاده کنید. شاید بتوان گفت اکثریت انگلیسی زبان ها یکبار در طول عمر خود این کتاب را مطالعه کرده اند.
  • The Outsiders: یکی دیگر از پیشنهاد های جذاب برای خواندن رمان کوتاه، کتاب غیرمعمولی ها است که می توان از آن به عنوان یک رمان کوتاه برای زبان آموزان زبان انگلیسی عالی یاد کرد. این کتاب دارای مضامین مدرن و مسائل معمول نوجوانی است که مردم سراسر جهان آن را تجربه کرده اند. برای خواندن آن نیاز به اطلاعات پیش زمینه زیادی ندارید. جملات کوتاه و قابل فهم هستند. دایره لغات نیز بسیار آسان است.
  • Leaving Time: اگر بخواهیم یک نمونه از رمان های انگلیسی مبتدی پیشرفته را مثال بزنیم، می توان به کتاب رهایی از زمان اثر جودی پیکولت اشاره کرد. این کتاب راجع به دختری 13 ساله است که به دنبال مادرش می گردد. او پس از یک تصادف وحشتناک ناپدید شده است. این دختر از یک روانشناس و یک کارآگاه کمک می گیرد. آنها با هم متوجه می شوند که گاهی پرسش های آنها با جواب هایی همراه است که نمی خواهند آن را بدانند. سطح این داستان کمی دشوار است و قطعا می تواند برای خوانندگان سطح بالاتر مناسب باشد.

رمان های انگلیسی مبتدی ها

رمان های برتر زبان انگلیسی

رمان های انگلیسی مبتدی رایگان برای زبان آموزان

در انتها برای کسانی که قصد زبان آموزی با منابع رایگان را دارند، چند پیشنهاد داریم که عبارتند از:

  • The Adventures of Tom Sawyer: یکی از پیشنهاد های خوب برای تقویت زبان در سطح مبتدی، خواندن کتاب ماجراهای تام سایر است که در سال 1876 توسط مارک تواین نوشته شده است. داستان این رمان پیرامون پسری بد اخلاق است که در قرن نوزدهم، در کنار رودخانه می سی سی پی زندگی می کند. با این حال آنها به طور ناگهانی شاهد یک قتل و اتفاق ناخوشایند هستند که جرم آن قتل به گردن یکی از افراد بی گناه می افتد.
  • The Gift of the Magi and Other Stories: کتاب “هدیه کریسمس و چند داستان دیگر” اثری از فردی Henry است. این کتاب از رمان های انگلیسی مبتدی به داستان زوج فقیری می پردازد که در زمان کریسمس، با فداکاری برای یکدیگر هدیه های گرانبهایی تهیه می کنند. این رمان دارای 7 سطح از ساده تا پیچیده با تعداد واژگان مختلف است.
  • Brown Eyes: داستان این رمان برای علاقمندانی که در سطح مبتدی هستند مناسب می باشد. کتاب در حدود 34 صفحه دارد که می توانید با خواندن آن در حدود 300 کلمه را به همراه تصاویر آن بیاموزید. Pdf این رمان به صورت رایگان در دسترس می باشد.

معرفی رمان های رایگان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید